Aviseringar
Rensa alla

Planering inför umträff i Sthlm


S3ON:

  • Åka skridskor i Kungsträdgården, i Vasaparken eller på Brunnsvikens is.  

Det tycker jag låter bra Tumme upp, det passar vilken helg som helst för mig förutom 28 mars


   
SvaraCitera

Lounge: Biljard

Trevlig företeelse, en kombination av sund sysselsättning och måttlig berusning ingår.


   
SvaraCitera

go kart


   
SvaraCitera

Lounge: Vrf skrev du inte detta i förra tråden så jag kunde ha med i pollen Men om många citerar dig så tyder d väl på intresse. Kan tänka mig med.

aaa sry tänkte inte på d dåRodnar 

kan man hyra skrillor där tror du? 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

S3ON: kan man hyra skrillor där tror du?

Det tror jag!


   
SvaraCitera

Jag vill äta mat. Jag är behöver putsa kråset.


   
SvaraCitera
Kudhos

Lounge: Biljard7

Man kan käka, man kan spela, man kan dricka bärs. Och det är inomhus. 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Okej nu verkar laserdome leda. Men har mailat med ett företag som erbjuder både bowling och biljard. Om man spelar 8 pers per biljardbord (4 lag) blir det 16 kr per pers, 4 personer 32 kr per pers. Så det är ju inte så dyrt. Det är dock pris per timme, vet inte hur länge man brukar spela biljard?

Bowlingen rekomenderas 4 per bana och om vi ska ses en fredag eller lördag efter 19.00 kostar det 420 kr per bana, dvs 110 kr per person. Innan 19.00 380 kr. Så bowling+biljard kombinerat under en kväll skulle kosta 121 kr eller 137 kr per person, typ.

Stället ligger på kungsholmen.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

S3ON: Åka skridskor i Kungsträdgården, i Vasaparken eller på Brunnsvikens is.

Istechetvåpunktnoll: Perfekt sysselsättning

nubbie: Iiiiiih, vill göra allt. Men är nog mest taggad på biljard just precis idag. Tänker mig chill och kul och öl liksom.

Zymba: mars.

davvelito: chill

reben: skull

adaq: ars

tevepro: rt

Sagitta: t.

Kudhos:
Man kan käka, man kan spela, man kan dricka bärs. Och det är inomhus.

Citerar er eftersom ni skrivit i tråden. Vad tycker ni om ovanstående, kombo bowling/biljard? Priset?


   
SvaraCitera

Lounge: Citerar er eftersom ni skrivit i tråden. Vad tycker ni om ovanstående, kombo bowling/biljard? Priset?

Låter skoj! Jag hakar på det mesta oavsett vad typ om jag kan i kalendern. Men jag har svårt att giva något datum som jag kan själv. Utan planera ni osv så får vi se om jag kan. 🙂


   
SvaraCitera

Lounge: Citerar er eftersom ni skrivit i tråden. Vad tycker ni om ovanstående, kombo bowling/biljard? Priset?

Funkar!


   
SvaraCitera

Jag vet inte om jag har orken att dra upp på några enstaka timmars aktivitet än, så känner inte för att vara med och bestämma för mycket och så. Rodnar 

kske kommer om dt går passande tåg/bussar. men går typ sista jättetidigt så att jag måste övernatta i terminalen typ 10 timmar så orkar jag nog inte denna gången. Eller det beror ju på hur lång träffen är iofs!!! Glad


   
SvaraCitera

Lounge:

Citerar er eftersom ni skrivit i tråden. Vad tycker ni om ovanstående, kombo bowling/biljard? Priset?

låter bra, speciellt när biljard kostar en spottstyver


   
SvaraCitera
nubbie

Lounge:

Citerar er eftersom ni skrivit i tråden. Vad tycker ni om ovanstående, kombo bowling/biljard? Priset?

Tycker det låter helt okej!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

S3ON: Jag vet inte om jag har orken att dra upp på några enstaka timmars aktivitet än, så känner inte för att vara med och bestämma för mycket och så. Rodnar

tror det kommer bli efterhäng.. jag är på det iaf

S3ON: kske kommer om dt går passande tåg/bussar. men går typ sista jättetidigt så att jag måste övernatta i terminalen typ 10 timmar så orkar jag nog inte denna gången. Eller det beror ju på hur lång träffen är iofs!!! Glad

kan du inte höra om du kan få sova hos ngn då?

Istechetvåpunktnoll: låter bra, speciellt när biljard kostar en spottstyver

ja.. men det är för en timme? vet inte hur länge man spelar. iofs så kostar 2 timmar inte så mycket heller.


   
SvaraCitera