Aviseringar
Rensa alla

Planking har alltid varit ganska töntigt


Ämnesstartare

Kör planting i stället.

Inspireras av videon nedan och lägg upp era egna planting-videos och/eller bilder

Fråga: Någon som gjort planking?

Hjärta


   
Citera
Ämnesstartare

Önskar attja plankade på tåget, behövde inte visa biljetten en enda gång på fucking 30mil,hade känat 300kr

Mvh snål smålänning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Önskar attja plankade på tåget

Planking/PlankningTröttSover

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Planking/PlankningTröttSover

Hjärta

Vet... just sayin, du fick mig att tänka på d Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Vet... just sayin, du fick mig att tänka på d

Men ååÅÅååååÅÅååÅåÅÅåååÅåååskaffa dig en planta (om du inte redan har en) i stället o gå o utför lite planting och lägg upp resultatet härGalen

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Men ååÅÅååååÅÅååÅåÅÅåååÅåååskaffa dig en planta (om du inte redan har en) i stället o gå o utför lite planting och lägg upp resultatet härGalen

Hjärta

Vill odla köttätande växter Rodnar


   
SvaraCitera

jag som trodde att du bara ville va lite hipp samtidigt som du skrev om plankning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: jag som trodde att du bara ville va lite hipp samtidigt som du skrev om plankning

Nejnejnej, planting om något känns fräscht, hippt och originelltMycket gladOch betydligt mer underhållande att se på än planking...

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Nejnejnej, planting om något känns fräscht, hippt och originelltMycket gladOch betydligt mer underhållande att se på än planking...

Hjärta

jag skrev inte "planking" utan "plankning"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: "planking"

Engelska

Blivande_japan: "plankning"

Svenska. Brukar tycka att det är töntigt att "försvenska" uttryck. Precis som att det måste vara extremt töntigt att se Pippi Långstrump dubbat på engelska.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Engelska
Svenska. Brukar tycka att det är töntigt att "försvenska" uttryck. Precis som att det måste vara extremt töntigt att se Pippi Långstrump dubbat på engelska.

Hjärta

jag pratar inte om samma sak som dig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: jag pratar inte om samma sak som dig...

Sluta förvirra migLedsen

Hjärta


   
SvaraCitera