Aviseringar
Rensa alla

Plastikkirurgi-bröst


Ämnesstartare

NYSON_IS_BACK:

Vi behöver beslutsunderlag!

min tråd handlar inte om mina bröst duger eller inte,jag hade två frågor om plastikkirurgi.jag har bara velat poängtera att det inte är för att en kille ska tycka om mina bröst som jag gör d utan att jag ska känna mig nöjd över nån del på kroppen och ialf kunna ha sex utan bh/visa brösten utan att skämmas för d skulle va sjukt traumatiskt för mig att bli tvingad att visa dom eller pressad till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lovar dig att du tills slut kommer att våga visa dina bröst för en kille, om du hittar en bra en. Nästan alla bröst är fina, och man förstorar ofta sina problem, speciellt om du som du säger inte är nöjd med något på din kropp.
Jag vågade inte ens låta en kille se min mage första gången vi sov ihop, men när man väl börjar lita på någon blir det bättre. Jag har komplex över varenda kroppsdel, mår dåligt av att se mig själv naken och skulle helst inte visa min kropp för någon, men när man märker att han faktiskt tycker om att titta på dig, så blir det lättare. Visst är det obehagligt ibland, men oftast kan jag vara naken och ändå känna mig hyfsat okej. JAG tycker inte om det jag ser, men man lär sig att lita på att HAN gör det.

Och om det här handlade om att du skulle vara trygg med dig själv så hjälper det faktiskt också att hitta någon annan som uppskattar din kropp. Jag har fått mindre komplex med åren då jag förstått att min synvinkel inte alltid är den rätta liksom. Och faktiskt, att jag inte är helt motbjudande.

Tänk på det innan du opererar dig 🙁 plastbröst är liksom inte heller så fancy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jag ser hellre att en tjej kanske tycker att hennes bröst är fula, men ändå vågar visa dom för mig och att hon kan känna sig trygg i mitt sällskap, än att hon måste operera sig.


   
SvaraCitera

blum:

JAG tycker inte om det jag ser, men man lär sig att lita på att HAN gör det.

Det är viktigt, tyvärr så förstår oftast inte killarna det. Er kropp är inte bara till för att köra in kuken i, det är något som vi ska beundra och älska.

Suck, ibland blir jag trött som fan på alla killar även om den här tråden inte handlar om oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

fulare när man förstorar 3 storlekar,syns knappt att förstora en halv/en storlek typ.Men vad är finast,en tjej som känner sig självsäker och kan visa sig utan att skämmas eller en som skäms grovt mycke och är osäker över d?

Du kommer att förbli osäker, och därmed oattraktiv, oavsett om du fixar brösten eller ej. Felet sitter i ditt självförtroende, och det är där det bör åtgärdas. Inte genom att pissa bort pengar på en fullkomligt onödig operation.

Tözen:

Jag vill bara ha en sak på kroppen som jag inte skäms över? :S jag är inte ytlig när d gäller andra men jag vill gärna ha ett par bröst för det är det som gör att man känner sig kvinnlig och då vill jag kunna visa dom utan att må dåligt över d,skämmas etc.

Som sagt, felet är med ditt självförtroende, inte med brösten. Fixar du dem kommer du snart att hitta på något annat som du måste fixa. För när du fixat näsan kommer ju allt att bli bra... Eller läpparna. Eller ändan. Eller gått ned 20 kilo. Eller lagt om benstrukturen i ansiktet. När du till sist gjort varenda kirurgiskt ingrepp som går att göra kommer ditt dåliga självförtroende fortfarande sitta kvar. Det är inget du kan operera bort.

Ska du spendera pengar på att åtgärda problemet, spendera dem på en terapeut istället.

Tözen:

så knappast i en tråd på ett forum.[n]

Gud förbjude att random anonymt folk på Internet ser får beskrivet för sig hur en annan slumpmässig anonym persons bröst ser ut.

blum:

Tänk på det innan du opererar dig 🙁 plastbröst är liksom inte heller så fancy.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

själv ska jag köra snittet via armhålan, för då syns inte ärret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Kolla runt lite där så ser du att folk sällan har skitfina bröst (även om det känns som om varenda jävel har fasta, söta, perfekta bröst )

Jag hatade mina bröst förut också men man börjar gilla dem så småningom, var lugn! Och när jag såg den där sidan så blev jag faktiskt glad för mina bröst ser trots allt ganska hyfsade ut och "normalt" finns det inget som heter, ALLA har olika bröst! Som någon sa, det sitter i självförtroendet. Inte i brösten. Operera dem inte snälla du, du är jättefin som du är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

~Ängel~:

Operera dem inte snälla du, du är jättefin som du är!

kul att folk som inte sett en säger så,jag skulle kunna va vårtmannen utan att du vet d,är det vackert?Säg inte sånt utan bakgrundsfakta,avskyr sånt skitsnack.

KID_IS_BACK:

Som sagt, felet är med ditt självförtroende, inte med brösten

Gryphon:

Suck, ibland blir jag trött som fan på alla killar även om den här tråden inte handlar om oss.

blum:

Nästan alla bröst är fina, och man förstorar ofta sina problem,

Som sagt så har jag en normal syn på bröst och storleken är d minst viktiga,jag har ögon,jag kan se vad som är normalt-fint eller inte fint överhuvudtaget.Jag skulle bli upprörd om en partner till mig hade sånna komplex och vägrade visa och d skulle va sjukt traumatiskt att visa mot sin vilja eller bli pressad till d när jag själv har ögon och en realistisk syn på vad som är fint.

Bilderna uppenbar skickade på länken är visst,normala bröst,men jag kan själv ärligt säga att jag inte tycker att majoriteten av dom är fina eller nåt jag själv skulle föredragit om jag hade haft ett ytligt och enbart sexfixerat förhållande med en tjej,brösten har en stor betydelse för attraktion för mig,och visst,kalla mig ytlug när d gäller just dom.

Min tråd handla inte om självförtroende,jag hade två frågor om plastikkirurgin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

http://www.007b.com/breast_gallery.php

Tack, jag har letat efter den sidan i vissa svåra stunder [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ska inte påverka känseln, och du kan fortfarande amma osv när du skaffar barn.
Ärren blir inte särskilt stora, och om du bara gör en liten förstoring så ser tuttarna normala ut. (ja, de pratade om bröst på svt för ett tag sedan, jag kollade [blush])

Gryphon:

En kille som älskar dig tycker att allting på din kropp är det finaste han har sett. En normal kille iallafall.

Fast det är ju hon som ska gilla sina tuttar och sin kropp, inte någon kille [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fast det är ju hon som ska gilla sina tuttar och sin kropp, inte någon kille

Tack[smile]precis

Nintendo:

Det ska inte påverka känseln

mycke som inte SKA men d blir så ändå. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

mycke som inte SKA men d blir så ändå. =/

I värsta fall så kan ju allt möjligt hända, men det ska vara farligare att förminska brösten än att förstora dem i alla fall [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

I värsta fall så kan ju allt möjligt hända, men det ska vara farligare att förminska brösten än att förstora dem i alla fall

Går inte att förminska mina tuttar,har ju knappt några,så d blir inga problem!Men vet inte om jag vill offra min asienresa för ett par tuttar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Går inte att förminska mina tuttar,har ju knappt några,så d blir inga problem!Men vet inte om jag vill offra min asienresa för ett par tuttar.

Vad kostar ett par nya bröst? ._.

Skriv en plus och en minus lista, osv.
Vad skulle brösten göra för dig.
Skulle du kunna leva utan brösten? osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

d kostar ett par nya bröst? ._.

cirkus 50 000 med d jag vill fixa.

Nintendo:

Skriv en plus och en minus lista, osv

+
-vill ha nåt på min kropp som både jag och nån annan inte äcklas över
-vill kunna visa brösten för en partner utan att bli traumatiserad för livet av d.
-för mig är brösten en viktig del av kvinnligheten.

-
-dyrt
-saker kan gå fel,med liten risk dock

Nintendo:

Vad skulle brösten göra för dig.

Skulle haft nån kroppsdel som jag inte skulle tyckt va grotesk.

Nintendo:

Skulle du kunna leva utan brösten? osv.

Skulle hellre ha en fin a-kupa istället för stora och sånna jag har nu.För nåt år sen så ville jag hellre bara ta bort skiten och vara planka.


   
SvaraCitera