Aviseringar
Rensa alla

Plastikoperationer pga smärta eller psykiskt välmående.


Ämnesstartare

Isola och Tickstart flirtar i min cutta av boobs tråd?

Wtf har hänt sen jag lämnade um egentligen?! :O


   
SvaraCitera

om du får ont i ryggen av det så säg det när du träffar läkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag tänkte det, var bara osäker på ifall man fick till vårdcentralen eller behövde boka tid hos typ en psykolog eller något.

Btw... Har du fortfarande inte blivit en japan? 😐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaSnigel:

Isola och Tickstart flirtar i min cutta av boobs tråd?

Wtf har hänt sen jag lämnade um egentligen?! :O

Haha
Får man förresten fråga hur vilken size du har? Och nej, inte pga raggningsintresse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaSnigel:

Jo jag tänkte det, var bara osäker på ifall man fick till vårdcentralen eller behövde boka tid hos typ en psykolog eller något.

Om du far fysiska men så kan landstinget betala. Alla landsting har inte samma krav dock, så du får se vad som gäller i ditt... men här är ett självtest​ som du kan göra, för att se om du är en möjlig kandidat. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

men här är ett självtest​ som du kan göra,

Hur räknar jag ut bröstens volym i ml? 😐

isola:

vilken size du har

65 F men har varit upp i G kupa tidigare, inte jättestort men tillräckligt för att ställa till med problem, den smala omkretsen gör även att det blir ännu svårare att hitta passande underkläder i butiker.

Men det största problemet är lixom att det är jobbigt att hålla upp sig rakt, axlar, nacke, övre delen utav ryggen är ofta spänd och går runt med ett obehag. Har inte kommit upp i den åldern att tiden har gjort sitt förståss så det kommer väl bli tyngre med tiden när de är nere vid knäna. Haha. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaSnigel:

Hur räknar jag ut bröstens volym i ml? 😐

Det stod något om att man ska lägga brösten i en bunke [tard] Verkar lite galet dock. Men du kan ju läsa om de andra besvären och säga att du har dessa när du träffar en läkare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det stod något om att man ska lägga brösten i en bunke [tard] Verkar lite galet dock. Men du kan ju läsa om de andra besvären och säga att du har dessa när du träffar en läkare!

Mycket sant. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaSnigel:

Men det största problemet är lixom att det är jobbigt att hålla upp sig rakt, axlar, nacke, övre delen utav ryggen är ofta spänd och går runt med ett obehag. Har inte kommit upp i den åldern att tiden har gjort sitt förståss så det kommer väl bli tyngre med tiden när de är nere vid knäna. Haha. 😛

Du får inte svamp, klåda lr dyl? Mm det är kul att se fram emot 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du får inte svamp, klåda lr dyl? Mm det är kul att se fram emot 🙁

Det tror jag kommer när brösten hänger för mycket, mina bröst är inte där ännu. Tack och lov för det iaf. 🙂


   
SvaraCitera