Aviseringar
Rensa alla

Plattat hår


Ämnesstartare

Det är ju väldigt inne nu att det ska vara platt hår, men hur gör de flesta? Jag menar nästan alla jag ser har HELT platt hår och vem pallar liksom stå med plattång varje morgon? Snälla hjälp mig, utan plattång och utan sån där hos frisören som är as dyrt.
Något enkelt som man kan fixa lätt hemma en måndagsmorgon. 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

har aldrig haft en våg

hahHAHAHa


   
SvaraCitera

Inte bry sig om vad som är inne brukar vara lättast.


   
SvaraCitera

Man kan väl rakpermanenta tror jag?


   
SvaraCitera
blum
 blum

Vad skulle va lättare än att dra igenom håret med en plattång? [shake]


   
SvaraCitera

vad gör det att du inte orkar platta håret varje dag som "alla andra"?
jeeeeeeeeez orkar du inte platta så orkar du inte liksom

/care


   
SvaraCitera

Lypsylen:

Det är ju väldigt inne nu

Men kan du sluta! Jag kan slå vad om att ditt hår är sjukt snyggt som det är, varför vill du se ut som alla andra och förstöra håret på köpet? Vet du hur fult och slitet det kommer se ut efter ett tag? Gör det bästa med det du redan har så kommer du i alla fall sticka ut, så man lägger mer märke till dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Men kan du sluta! Jag kan slå vad om att ditt hår är sjukt snyggt som det är

HAHAH, du, du skulle sett mitt hår när det har varit utsläppt en dag utan att det är plattat. Det liknar världens kråkbo.


   
SvaraCitera

Haha alltså, jag tror inte det finns så mycket andra alternativ att få rakt hår än att rakpermanenta eller platta håret. Om du nu inte har nästintill platt hår, för då kan du räcka med att föna.


   
SvaraCitera

Lypsylen:

HAHAH, du, du skulle sett mitt hår när det har varit utsläppt en dag utan att det är plattat. Det liknar världens kråkbo.

Men är det meningen att man ska se perfekt ut som om det vore dags för catwalk i skolan, eller? Det är bara du som tycker att det är fult för att det är "inne" med plattat hår. Testa dig fram istället för att ta den säkra vägen ut. Du kan alltid sätta upp det i knasiga frisyrer, googla för inspiration och testa sig fram.

Fast om du är tråkig och inte är kreativ så förstår jag att du vill ta den säkra vägen ut och inte sticka ut, så ja, kör på det istället.


   
SvaraCitera

jag har asplatt hår
behöver inte platta


   
SvaraCitera

m3lis:

jag har asplatt hår
behöver inte platta

Trevligt för dig.
Jag har blonda korkskruvar ner till naveln, med det har jag plattat i flera år nu så det är nog dags att klippa av mitt kära hår snart tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lypsylen:

stå med plattång varje morgon?

Varannan dag iallfall.


   
SvaraCitera

erini:

Jag har blonda korkskruvar ner till naveln, med det har jag plattat i flera år nu så det är nog dags att klippa av mitt kära hår snart tyvärr

Trevligt för dig.

Eller vad ville du?[smile]


   
SvaraCitera

Det går inte.


   
SvaraCitera