Aviseringar
Rensa alla

Playstation


Ämnesstartare

Hej

Jag har ett Wii hemma och nu efter jul är det säkert lite billigare och jag har mer pengar, ska jag skaffa ett Playstation 3, är det värt de?

Någon som har det? Är det bra och finns det många spel?

Jag gillar äverntyrsspel, om man kallar de så[bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Microcuts:

ska jag skaffa ett Playstation 3, är det värt de?

Enligt mig så är det värt det, ja. Men du borde kolla upp vad det finns för spel som du tycker verkar vara bra.

Microcuts:

Jag gillar äverntyrsspel

Uncharted 1 och 2 ska vara väldigt bra, körde demo men kom aldrig riktigt in i dom.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Microcuts:

ska jag skaffa ett Playstation 3, är det värt de?

Om du föredrar Playstation före Xbox, så ja.

Microcuts:

Jag gillar äverntyrsspel

Som Speltidning nämnde är Uncharted 1 och Uncharted 2 starka titlar. Kika in lite videos och recensioner och så där på dem så får du se vad det ger dig för intryck. [y]

Jag har i alla fall Uncharted 2, och det är otroligt bra.


   
SvaraCitera

Där har du en video på Uncharted 2[cheers]


   
SvaraCitera

Kolla upp spelen du vill köpa först.
Köp inte 360 iallafall. Har haft min sedan den släpptes.
Den gick sönder för andra gången i veckan. utan att jag ens pillat på den, och så låter den som en dammsugare också [shake]

Har själv ett wii. Riktig kul[crazy]
Ska nog kanske skaffa en PS3 själv nån gång.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Uncharted 1 och 2 ska vara väldigt bra, körde demo men kom aldrig riktigt in i dom.

Dom är skitbra, jag lovar, köp eller hur dem, det är värt varenda krona 🙂 Gillade ettan mer, tvåan var överdrivet orealitstisk med skripten, men annas så.


   
SvaraCitera

Hakuna matata:

Har själv ett wii. Riktig kul[crazy]

=har inte rätt till en åsikt.

Plus att du inte kan avråda han/hon/den/det från att köpa en 360 om du har den första som referens, av uppenbara skäl.


   
SvaraCitera

kebabkurt:

Plus att du inte kan avråda han/hon/den/det från att köpa en 360 om du har den första som referens, av uppenbara skäl.

Jo, han frågade ju om PS3.
Så det var lite onödigt att ta upp 360n.


   
SvaraCitera

Hakuna matata:

Jo, han frågade ju om PS3.
Så det var lite onödigt att ta upp 360n.

Ok, du förstår inte. Fundera ett tag så kanske du fattar.


   
SvaraCitera

Microcuts:

Någon som har det?

Ja

Microcuts:

Är det bra och finns det många spel?

Trailern talar för sig själv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en okej maskin med några bra titlar, men jag måste erkänna att jag spelar mer 360 än PS3. Varför jag drar upp 360:n är just för att jag spelar på den mer än på PS3:an, så kolla upp vilka spel som finns på vilken maskin och köp sedan den.

Det finns däremot folk som spelar mer på sin PS3:a än 360 så du får helt enkelt känna av vilken som lockar dig mest.


   
SvaraCitera

En kompis har köpt Ratchet and clank: A crack in time som jag har lånat och spelar nu och dööööör av min mage 🙁

rosahest:

360

Har du ingen bas och vill känna vibrationer så är en vibrerande jetmotor som skakar hela rummet okej. Du får passiv djup bas dock men med lite fantasi x)

Microcuts:

Jag gillar äverntyrsspel, om man kallar de så

Uncharted, Uncharted 2 och nu A crack in time är dem som jag själv har spelat, det rekommenderar jag. Har 360 också som jag aldrig använder pga ljudnivån, bara för berika diskussionen. Ska låna metal gear solid 4 till ps3 av min bror sen som sägs också vara väldigt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alizée:

Har 360 också som jag aldrig använder pga ljudnivån, bara för berika diskussionen.

Det är en vag anledning, höj volymen så var det problemet löst. Men du gör som du vill.


   
SvaraCitera

Nä, det är ju inte värt det.


   
SvaraCitera