Aviseringar
Rensa alla

plocka upp bajset, förfan


Ämnesstartare

Jag är galet irriterad på dessa jävla hundägare som inte plockar upp bajset! [mad] Speciellt nu på vårkanten, det är verkligen överallt! Och idag, klev jag i skiten. JA, jätteroligt liksom .. Nej, precis. Så ja, jag ville bara säga det att dom som inte plockar upp det borde göra det, nån som håller med? Eller som tillochmed varit med om samma sak nyligen?


   
Citera
Ämnesetiketter

Det stör, ja.


   
SvaraCitera

raally:

nån som håller med?

Nej, du är ensam. För övrigt så håller jag med.


   
SvaraCitera

Gulligt att du frågar

raally:

nån som håller med?

först och sen

raally:

Eller som tillochmed varit med om samma sak nyligen?

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Gulligt att du frågar
raally: nån som håller med?

först och sen

raally: Eller som tillochmed varit med om samma sak nyligen?

jamen, det måste få ett slut [surprised]


   
SvaraCitera

Ah, det är ju det man ska göra.

Tur som jag har, har aldrig min hund bajsat när jag har varit ute med honom. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raally:

Så ja, jag ville bara säga det att dom som inte plockar upp det borde göra det

I helvete heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

canthurrylove:

I helvete heller.

Nehe, men då tycker jag att du ska vänta på den dagen du får det i brevlådan .. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har i år inte hunnit trampa i skiten, bara varit två cm ifrån.


   
SvaraCitera

raally:

Och idag, klev jag i skiten.

Ditt eget fel, se dig för där du går. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ditt eget fel, se dig för där du går.

Men herregud, ska man behöva se sig för efter hundskit när man gå mitt på vägen nu också ?[confused]


   
SvaraCitera

Därför man bor på landet, ingen plockar upp och d är lovely och soft. Iof om hunden skiter mitt på vägen så sparkade man ju undan d ner i diket. Inte svårare än så. om du nu inte gillar att gå i diken.


   
SvaraCitera

raally:

Men herregud, ska man behöva se sig för efter hundskit när man gå mitt på vägen nu också ?[confused]

Öh, ja. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Öh, ja.

nej, hundar ska inte bajsa mitt på vägen, har dom hyffs i kroppen bajsar dom på vägkanten åtminstone. OCH MAN PLOCKAR UPP![surprised]


   
SvaraCitera

raally:

nej, hundar ska inte bajsa mitt på vägen, har dom hyffs i kroppen bajsar dom på vägkanten åtminstone. OCH MAN PLOCKAR UPP![surprised]

Det är väl knappast hundens fel? Hundar bajsar. Punkt slut. Hundar har inte "hyffs".
Jag anser såklart också att man ska plocka upp efter sin hund, men det gör långt ifrån alla, därför är det smart att se var man sätter fötterna. [y]


   
SvaraCitera