Aviseringar
Rensa alla

plötsliga huvudvärksattacker


Ämnesstartare

Ända sedan i november ungefär så har jag fått intensiva huvudärksattacker ibland. Jag har aldrig känt sådan smärta, men det konstiga är att efter bara några sekunder så försvinner smärtan helt.

Smärtan dyker upp på ena sidan av bakhuvudet och lite upp mot sidan. När attackerna kommer så gör det så ont att jag liksom rycker till och sätter båda händerna för huvudet och skriker aj. Det kan vara rätt pinsamt.
Dessa huvudvärksattacker kommer när som helst, det kan vara när jag är ute och shoppar, kollar på tv, precis vaknat osv.

Jag har försökt hitta något på google, men jag hittar verkligen ingenting om det, och att gå till vårdcentralen låter inte så lockande, då man bara betalar en massa pengar när ingen ändå bryr sig ett skit och skickar hem en.

Någon som fått liknande, eller vet vad det kan vara?

tacksam för svar iaf.


   
Citera
Ämnesstartare

Migrän? Början till migrän? (jag kan inget om det, chansar lite nu)

SannaaK:

gå till vårdcentralen låter inte så lockande, då man bara betalar en massa pengar när ingen ändå bryr sig ett skit och skickar hem en.

Är ju inte så dyrt att gå dit? Vad jag vet [confused] Jag tycker iaf att du ska ringa sjukvårdsupplysningen! Du har ju ändå haft problemet sen November.


   
SvaraCitera

Migrän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SannaaK:

gå till vårdcentralen låter inte så lockande, då man bara betalar en massa pengar

say what? bor fröken möjligtvis i usa?


   
SvaraCitera

Det kan vara en hjärntumör, bäst att kolla upp det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SannaaK:

och att gå till vårdcentralen låter inte så lockande

Ändra dig och gå dit...


   
SvaraCitera

RING SJUKVÅRDSUPPLYSNINGEN det är gratis
[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Är ju inte så dyrt att gå dit? Vad jag vet Jag tycker iaf att du ska ringa sjukvårdsupplysningen! Du har ju ändå haft problemet sen November.

Det blir dyrt i längden, har haft problem med magen och de skickar bara en vidare utan att göra någonting. Min mamma lever på socialen, så jag har inte så mycket egna pengar själv. Hon betalar ingenting för mig, inte ens sjukvård.

Karrofin:

Det kan vara en hjärntumör, bäst att kolla upp det

Inte enligt symtomen jag hittat på internet. Hittar ingenting som överensstämmer med det här..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

RING SJUKVÅRDSUPPLYSNINGEN det är gratis

Får väl göra det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idiot,gå till doktorn om dom är sånna intensiva som kommer bara sådär och slutar plötsligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

idiot,gå till doktorn om dom är sånna intensiva som kommer bara sådär och slutar plötsligt.

du kallar inte mig idiot, din idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En vän gick bort i oktober...undrar om det kanske kan ha något med det att göra? ångest eller liknande... äh, inte vet jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SannaaK:

du kallar inte mig idiot, din idiot.

man är en idiot om man får plötsliga korta smärtattacker i huvet men inte går till vårdcentralen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

man är en idiot om man får plötsliga korta smärtattacker i huvet men inte går till vårdcentralen.

eftersom att de inte kommer speciellt ofta och inte håller i sig så har jag inte brytt mig så mycket innan heller. jag är ingen idiot för att jag inte gått dit. sluta kalla folk sådana saker hur som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SannaaK:

eftersom att de inte kommer speciellt ofta och inte håller i sig så har jag inte brytt mig så mycket innan heller. jag är ingen idiot för att jag inte gått dit. sluta kalla folk sådana saker hur som helst.

varför ens fråga på ett forum om vad d kan va om d nu inte kommer ofta eller är så hemskt så du går till läkarn?idiot,verkligen


   
SvaraCitera