Aviseringar
Rensa alla

plötsligt blev jag feg


Ämnesstartare

ja, vad har hänt?
orädda jag tycker plötsligt det är obehagligt att vara ensam i det här huset [shake]

brukar ni bli rädda?

vet iof inte om jag rädd riktigt, men är på vakt hela tiden och tycker mig höra ljud hela tiden, som om nån är i närheten [blush]

och vad tycker ni om åska?
tycker åska är mysigt. men, jobbigt när man inte har nått bättre för sig än att sitta vid datorn


   
Citera
Ämnesstartare

vadå även på dagen?


   
SvaraCitera
Lounge

ja, i hus brukar jag bli feg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

adå även på dagen?

tja, inte rädd kanske. men låter ju som folk går på övervåningen. som om resten av familjen är hemma ungefär. fan för gamla hus. vårat är 130 år gammalt.

Lounge:

ja, i hus brukar jag bli feg

ja, just i hus. ingen annanstans haha..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som nåt från en kentlåt, vet inte vf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

tja, inte rädd kanske. men låter ju som folk går på övervåningen. som om resten av familjen är hemma ungefär. fan för gamla hus. vårat är 130 år gammalt.

Haha, låter lite jobbigt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga dig själv om det finns en god anledning till att vara rädd. Om det inte finns en sådan, sluta vara rädd.


   
SvaraCitera
Lounge

trubdruider:

ja, just i hus. ingen annanstans haha..

tur att mina päron ska flytta därifrån till lgh så slipper man känna sig feg hela livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

låter som nåt från en kentlåt, vet inte vf.

va fint sagt [cute] jag gillar kent

fet keffing:

Haha, låter lite jobbigt.

tja, lite grann, fast egentligen inte så mycket. är rätt skönt att vara rädd ibland.

aristoteles:

Fråga dig själv om det finns en god anledning till att vara rädd. Om det inte finns en sådan, sluta vara rädd.

nä, såklart det inte finns. eller kanske. men hur som helst är det rätt häftig känsla att bli lite rädd ibland [cute]

gjorde mest denna tråd så jag kunde få lite sällskap av snälla umare istället för att vara helt ensam.

Lounge:

tur att mina päron ska flytta därifrån till lgh så slipper man känna sig feg hela livet

men, jag bor nog ändå hellre i hus


   
SvaraCitera
Lounge

trubdruider:

men, jag bor nog ändå hellre i hus

äh bor inte där längre................ men ändå. lite pinsamt när man kommer och hälsar på som 40 åring och fortfarande är rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

äh bor inte där längre................ men ändå. lite pinsamt när man kommer och hälsar på som 40 åring och fortfarande är rädd.

haha! men du kan inte mena att du är rädd på riktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

tja, lite grann, fast egentligen inte så mycket. är rätt skönt att vara rädd ibland.

haha så du sitter själv i ett spökhus och trivs med att vara lite rädd?


   
SvaraCitera
Lounge

trubdruider:

haha! men du kan inte mena att du är rädd på riktigt?

eh.. nä såklart inte. :I

jo, när jag var ensam hemma i några veckor blev jag rädd om nätterna. men det är bara för att jag sett spöke i det huset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

haha så du sitter själv i ett spökhus och trivs med att vara lite rädd?

ah, ungefär så. har alltid tyckt det är rätt kul att bli rädd. kick ju. men på senaste tiden har jag börjat bli lite rädd på riktigt också.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

men det är bara för att jag sett spöke i det huset.

berätta


   
SvaraCitera