Aviseringar
Rensa alla

Plötsligt händer det


Ämnesstartare

Plötsligt händer det indeed.

Hittade just en skrapad trisslott i porten med en vinst på 60 spänn. Nu sitter jag här och känner mig lyckosam och undrar vad jag ska göra med denna förmögenhet. I och med att jag redan haft en sådan ofantligt tur så känns ju helt klart oddsen på min sida om jag lämnar in den för två nya lotter... Men samtidigt så skulle det också kunna vara 60 spänn att handla chips, godis eller annat himmelskt för..

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Borde gjort en "Du borde plugga, inte um:a"-knapp.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Byt in den mot två nya lotter

Man vet aldrig vad det kan komma att resultera i Tumme upp

Fingerprints: Det snöade idag?!?!

Ja, helt galet Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du kontaktar någon som kan spela bra. Som kan investera dom på styrktipset, powerplay, topptipset eller v75. Vi va några polare som gjorde det med en hundralapp vi hitta. Vi spelar allihopa så vi slängde upp det på 2 olika spel och fick ut en vinst på cirka 6000 splittat på 4 personer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Man vet aldrig vad det kan komma att resultera i

Tänk om jag blir miljonär nu! Då kan du få en riktig kaka nästa  gång du gissar något rätt.
Borde dock lösa in lotten idag... Kanske har otur imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Tycker du kontaktar någon som kan spela bra. Som kan investera dom på styrktipset, powerplay, topptipset eller v75. Vi va några polare som gjorde det med en hundralapp vi hitta. Vi spelar allihopa så vi slängde upp det på 2 olika spel och fick ut en vinst på cirka 6000 splittat på 4 personer. 

Känner ingen som kan hästar 🙁 Men om jag gissar mig fram, har jag bra odds ändå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Tänk om jag blir miljonär nu! Då kan du få en riktig kaka nästa  gång du gissar något rätt.

Yeah, då hoppas jag verkligen på att du får en jättevinst Party

Fingerprints: Borde dock lösa in lotten idag...

Gör det redan nu! Eller så tidigt som möjligt iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Byt in den mot två nya lotter - du har ju flow!

Go go go!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Känner ingen som kan hästar 🙁 Men om jag gissar mig fram, har jag bra odds ändå?

Kan du inget om hästar så gå över till stryktipset , dom istället lite enklare o spela på 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Gör det redan nu! Eller så tidigt som möjligt iaf.

Måste verkligen plugga nu, annars blir det riktigt dåligt ändå. Men gör det ikväll på sista rundan med hunden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde förövrigt vinna årets pollskapare i år...!!!


   
SvaraCitera
mynona

Behåll vinsten. Om du vinner blir glädjen inte lika stor som grämelsen över att ha förlorat den vinst du nu har om du inte gör det


   
SvaraCitera
mynona

Sedan hade jag köpt något för den, bara för att bekräfta känslan av att ha vunnit något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Behåll vinsten. Om du vinner blir glädjen inte lika stor som grämelsen över att ha förlorat den vinst du nu har om du inte gör det

Men känner typ att det ändå är pengar jag aldrig hade så det gör mig inte så mycket om jag förlorar dem.. Mvh sparsam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta rösta så tvetydigt, vet inte vad jag ska göra. 


   
SvaraCitera