Aviseringar
Rensa alla

Plötsligt ignorerar mig


Ämnesstartare

Lekerkung:

där är problemet , han måste alltid komma efter dig.

nej, kolla vad jag skrev sen.

emmuash:

neej asså nu har ni missförstått allt! jag har ringt honom också lika mycket och jag frågar om vi kan vara också, det jag ville få fram i min fråga var att det inte kunde bero på att jag är klängig eftersom han gär lika mycket som jag. Hoppas ni förstår!


   
SvaraCitera

emmuash:

Igårkväll loggade han in på msn och började skriva till mig som vanligt igen. Vi har bestämt att vi ska träffas i veckan och allt känns som vanligt igen. Men det är det jag inte förstår. Började ignorera mig bara sådär, ingenting hade hänt och nu vill han vara med mig igen..

Han tycker om dig 🙁


   
SvaraCitera

emmuash:

emmuash: neej asså nu har ni missförstått allt! jag har ringt honom också lika mycket och jag frågar om vi kan vara också, det jag ville få fram i min fråga var att det inte kunde bero på att jag är klängig eftersom han gär lika mycket som jag. Hoppas ni förstår!

Han tycker antagligen om dig, men han tror nog inte han får samma respons från dig.


   
SvaraCitera

emmuash:

. Började ignorera mig bara sådär, ingenting hade hänt och nu vill han vara med mig igen..

Låt han bli det, det händer mig ibland att jag inte orkar prata


   
SvaraCitera

emmuash:

Kan någon ha ett förslag på vad det kan bero på?

Antagligen skäms han över dej om du inte e snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emmuash:

det är alltid han som kommit till mig.

Det kanske är problemet? Du får komma lite till honom då.

conplex:

Antagligen skäms han över dej om du inte e snygg

Det kan också vara problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom ni är lika "på" båda två och han sa att du inte skulle tänka på det gissar jag att det inte gällde dig alls. Vissa perioder kan jag ignorera nästan alla och vara asocialitet inkarnerad. Men du kan ju ändå föra det på tal åtminstone en gångt till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera