Aviseringar
Rensa alla

Plugg


Ämnesstartare

Hur går de i plugget!? Själv gillar jag inte skolan! Haha så tråkigt! Men senaste månaden har jag haft problem med att koncentrera mig på lektionerna! Kan bero på att de är stökigt i klassen.. :/


   
Citera

jag jobbar.


   
SvaraCitera

man kan också sjukskriva sig.


   
SvaraCitera

eller leva utan att göra nånting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:
jag jobbar.

Bättre än att sitta bakom en skolbänk hela dagarna 


   
SvaraCitera
reben

åt helvete


   
SvaraCitera

Youknowme:
Hur går de i plugget!? Själv gillar jag inte skolan! Haha så tråkigt! Men senaste månaden har jag haft problem med att koncentrera mig på lektionerna! Kan bero på att de är stökigt i klassen.. :/

Går väldigt dåligt! Skjuter upp allting vilket leder till att jag så klart hamnar långt efter 


   
SvaraCitera

Youknowme: Bättre än att sitta bakom en skolbänk hela dagarna

Du verkar tydligen inte veta varför du sitter där


   
SvaraCitera

Ligger förövrigt väldigt långt efter i två ämnen, och får jag inte ordning på det ena blir det ingen examen


   
SvaraCitera

kursslut om 1 v, fem stora arbeten ska in denna vecka pga mått jävligt dåligt hela den här kursen

tycker synd om mig själv, dessutom är kursen sjukt tung/tunga uppgifter med många delar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
kursslut om 1 v, fem stora arbeten ska in denna vecka pga mått jävligt dåligt hela den här kursen

tycker synd om mig själv, dessutom är kursen sjukt tung/tunga uppgifter med många delar.

Du kommer klara det 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

Du verkar tydligen inte veta varför du sitter där

Jo det gör jag 🙂 dock är det svårt att konserterna sig ibland!!


   
SvaraCitera

Är det bara jag som tycker det är kul att lära sig saker?


   
SvaraCitera

Dubbeltänk:
Är det bara jag som tycker det är kul att lära sig saker?

nä 


   
SvaraCitera

Youknowme:

Jo det gör jag 🙂 dock är det svårt att konserterna sig ibland!!

Okej vad bra, hoppa då inte av skolan för du känner att ta ett simpelt jobb känns mycket 'skönare'!
Har arbetat hela dagen och nu ligger jag i fas med ett av de två ämnena, livet känns helt plötsligt bättre!


   
SvaraCitera