Aviseringar
Rensa alla

plugga till mc körkort 😀


Ämnesstartare

så har börjat plugga till mc körkort (125cc) och jag undrar om det finns nån app eller hemsida som hjälper med pluggandet?
och villken mc skulle vara bäst att börja träna på (tänk på att en 16 åring inte har värsta budgeten)


   
Citera

Menar du själva teoriboken på nätet? Dvs vill du ha tag i teoriboken? 

Själva körningen är nog svår att "studera" på nätet utan den måste du nog gå i körskola för att lära dig. För övrigt är det inga större skillnader mellan moped och 125cc. Kör du moped idag?


   
SvaraCitera

Tanka bonniers


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TOR:
Menar du själva teoriboken på nätet? Dvs vill du ha tag i teoriboken? 

Själva körningen är nog svår att "studera" på nätet utan den måste du nog gå i körskola för att lära dig. För övrigt är det inga större skillnader mellan moped och 125cc. Kör du moped idag?

nejnej teori böckerna har jag redan men jag har för mig att det finns någon app som har frågor om just trafiken. 
Och nej jag har inte kört moppe 🙂


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Dennis.V: Och nej jag har inte kört moppe 🙂

Låna en moppe av en kompis och ge dig ut och övningskör. Kan du över huvud taget hålla balansen?  Mycket glad  Har du cyklat på en vanlig trampcykel?


   
SvaraCitera

Oh vad kul vill jag oxå göra! Mycket glad Men kmr ta det när jag blir 18 ist Glad


   
SvaraCitera

ska ta för tung mc så fort jag råd med en schysst mc, d.v.s. om typ 10 år minstttt

ska ha en racehoj som gör minst 300 knyckk


   
SvaraCitera