Aviseringar
Rensa alla

plus size till SMALL ?


Ämnesstartare

någon som gått ner i vikt så att du blev smal? smal på riktigt? jag har gått ner 10 kg två ggr i mitt liv, dock gått upp nästan allt igen. väger nu 74 kg till mina 173 cm. [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag som alltid, rekomenderar att vara aktiv. Om man under ett par månader skippar att käka en onyttigheter (jag kan iofs inte stoppa särskilt mkt) o gör saker som att vara ute, jogga, ta promenader, sporta me kompisarna, hjälper en massa. En bra dagsrytm hjälper mkt med. Försöka dra ner på alkohol. På två månader gick jag från 98kg till 85, när jag la mig tidigt o gick upp vi 8 varge dag (detta va på sommarlovet) tog en jogginrunda efter frukost samtidigt som jag nästan aldrig va stilla, och jag käkade bra. (Jag är 192,5 cm)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj! du verkar vara en duktigt påg du! ja, alkohol är ett av mina problem - tror jag på senaste tiden gått upp lite av just det. [blush] men, hur känns det nu för dig? bättre självförtroende? skönare att ha jeans på sig? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, jorå, det kändes riktigt bra. Grejen är att jag gått upp igen nu pga operation. Men när man kämpar sig ner i vikt på det sättet känns det skitbra för en själv. Så fort jag blir frisk så ska jag börja träna för att bli lite mera "fit". Om man får lite bättre a allting, självförtroende, själkänsla, ork.


   
SvaraCitera

gick ner ifrån 83 till 69 genom att lägga om kosten bara typ

antar att det hade lite med puberteten och att "växa om sig" osv iofs med


   
SvaraCitera

PetraPott:

bättre självförtroende?

Viktnedgång innebär inte bättre självkänsla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ge bättre själkänsla.


   
SvaraCitera

Jag har gått upp och ner en massa kilo, men just nu har jag legat på samma vikt ganska länge. [chocked]


   
SvaraCitera

PetraPott:

någon som gått ner i vikt så att du blev smal? smal på riktigt? jag har gått ner 10 kg två ggr i mitt liv, dock gått upp nästan allt igen. väger nu 74 kg till mina 173 cm. [blush]

Du har perfekt kropp? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker du? :S vf?

Ensamvargen:

Du har perfekt kropp? :S


   
SvaraCitera

Nej alltid varit smal faktiskt.


   
SvaraCitera

gått ner ca 4 kg sen jag blev vegan [wink] och det har hållit i sig länge nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

gått ner ca 4 kg sen jag blev vegan och det har hållit i sig länge nu

oj, [y] hehe. känns det ngn skillnad?


   
SvaraCitera

dressedindark:

Nej alltid varit smal faktiskt.


   
SvaraCitera

PetraPott:

oj, hehe. känns det ngn skillnad?

Jo, lite skillnad. Märker att jag inte har lika mkt fett på magen och på armarna.


   
SvaraCitera