Aviseringar
Rensa alla

Pm eller forum


seasaw

undrat mkt över det där, har alltid haft en känsla av att det pågår mer än bara de man kan se här i forumen och att jag står utanför det


   
SvaraCitera

Är väl på fotumet 95%


   
SvaraCitera

Enligt den globala statistiken så är fördelning ca 75/25 till forumets fördel. 


   
SvaraCitera

Chibibbi:
Definitivt forumet. 87%, eller i närheten.

Det här stämmer nog i hög grad idag. Jag hade nog velat vara mer aktiv i PM än vad jag är idag, dock.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

72 forum, 28 PM typ.


   
SvaraCitera

60 forum/40 pm


   
SvaraCitera

98 % forum


   
SvaraCitera

cuzIcan:
forumet 99% minst^^ var mer aktiv med pm tidigare, fast ingen skickar till mig längre Ledsen

hahaha, innan jag såg användarnamnet tänkte jag skriva nåt i stil med "samma här, visst är det sorgligt?Gråter" men så kom jag på att det var jag hehe... 


   
SvaraCitera

Typ 90% forum..


   
SvaraCitera

99% forum..

Enda som jag pratat med på pm är Stekarn. Ingen annan som vill prata med mig :'(


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

shatter:

hahaha, innan jag såg användarnamnet tänkte jag skriva nåt i stil med "samma här, visst är det sorgligt?Gråter" men så kom jag på att det var jag hehe... 

Hahahaa, vad gulligt Söt Vi PMar ju lite nu dock Party Alla som läser: JAG ÄLSKAR PM! Blink


   
SvaraCitera

Bell:

Hahahaa, vad gulligt Söt Vi PMar ju lite nu dock Party Alla som läser: JAG ÄLSKAR PM! Blink

ja det är sant Mycket glad du är mitt 1% SötHjärta gillar oxå PM, blir alltid glad när jag får ett 😀 


   
SvaraCitera

forum lätt. är inte så social av mig, kan inte snacka i pm.


   
SvaraCitera