Aviseringar
Rensa alla

poäng?


Ämnesstartare

tjenna har en liten fråga om poäng räkning i gymnasiet.? går i ettan på fordonsprogrammmet och undrar hur poängen räknas i gymnasiet. i nian var ett g 10 vg 15 mvg 20 skulle vilja veta hur det räknas i gymnasiet. min lärare sa att det behövdes 135 för att komma in i tvåan tack på förhand pontus[bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

lol wut?

kurserna räknas i poäng från typ 50-150 beroende på hur lång kursen är typ. Betyget har ingen inverkan på hur många poäng du får, typ.

Väl?


   
SvaraCitera

Komma in i tvåan? Wtf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pkc_92:

min lärare sa att det behövdes 135 för att komma in i tvåan tack på förhand pontus

?

Om du vill att vi ska förstå dig, så kan du väl åtminstone skriva så att vi förstår. Vadå för att komma in i tvåan?


   
SvaraCitera
smisk

Wtf, fråga någon på skolan istället.


   
SvaraCitera

pkc_92:

min lärare sa att det behövdes 135 för att komma in i tvåan tack på förhand pontus[bigsmile]

va? [tard] kenpig lärare eller en knepigt dålig förklaring.


   
SvaraCitera

pkc_92:

min lärare sa att det behövdes 135 för att komma in i tvåan tack på förhand pontus[bigsmile]

Eller bara en del glidmedel.


   
SvaraCitera

Jag antar att din lärare menar att du behöver ha klarat kurser för 135 poäng för att kunna gå vidare till nästa årskurs.. Det är samma system på gymnasiet, G=10, VG=15, MVG=20. Tror dock som sagt att din lärare menade att du måste ha klarat (betyg Godkänt eller högre) för att få gå vidare till tvåan.. Annars kanske du behöver gå om ettan?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera