Aviseringar
Rensa alla

Poängsätt din skönhet baserat på geometri


tre punkter om hur min näsa är för stor, välkomna tillbaka komplex


   
SvaraCitera

Man blir rätt förolämpad. För långt avstånd mellan hårfäste och haka. För lång näsa i förhållande till öronen. Tack. Nåja, siffran var bra ändå.


   
SvaraCitera
Paseo

Tjohej:
Man blir rätt förolämpad. För långt avstånd mellan hårfäste och haka. För lång näsa i förhållande till öronen. Tack. Nåja, siffran var bra ändå.

eller hur
har tydligen alldeles för avlångt ansikte också fuck you very much


   
SvaraCitera

8.2

ska skaffa 1 bättre bild imorrn att utgå ifrån,detta var en snygg posebild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
tre punkter om hur min näsa är för stor, välkomna tillbaka komplex

gör ej sånt om du har komplex!! 

Tjohej:
Man blir rätt förolämpad. För långt avstånd mellan hårfäste och haka. För lång näsa i förhållande till öronen. Tack. Nåja, siffran var bra ändå.

men det är ju i förhållande till ansiktsbredden. jag fick också för lång näsa. och för brett mellan ögonen. det blir ju konstigt med bilder för man tar dem aldrig rakt framifrån. siffran bör ju dessutom tas med en nypa salt eftersom det är en robot som räknat utan att ta hänsyn till omständigheter...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

eller hur
har tydligen alldeles för avlångt ansikte också fuck you very much

honolulu: men det är ju i förhållande till ansiktsbredden. jag fick också för lång näsa. och för brett mellan ögonen. det blir ju konstigt med bilder för man tar dem aldrig rakt framifrån. siffran bör ju dessutom tas med en nypa salt eftersom det är en robot som räknat utan att ta hänsyn till omständigheter...

!!!

ta ej åt er av påhittad siffra, obs. finaste anne hathaway fick lixom inte 10 av 10 trots att hon är superrrfin osv.


   
SvaraCitera

honolulu:

gör ej sånt om du har komplex!! 

men det är ju i förhållande till ansiktsbredden. jag fick också för lång näsa. det blir ju konstigt med bilder för man tar dem aldrig rakt framifrån. siffran bör ju dessutom tas med en nypa salt eftersom det är en robot som räknat utan att ta hänsyn till omständigheter...

Jo, där har du rätt. Men det här är ändå inte jättesmickrande:

Untitled-1_19.jpg

Paseo:

eller hur
har tydligen alldeles för avlångt ansikte också fuck you very much

Haha, exakt. Rätt taskigt. Men du vet att du är jättefin <3


   
SvaraCitera

honolulu: gör ej sånt om du har komplex!!

självdestruktiviteten bakom att bygga upp ett komplex hindrade sådant rationellt tänkande i guess


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Jo, där har du rätt. Men det här är ändå inte jättesmickrande:

nej fast å andra sidan säger den bara varför du inte är en 10a, hade den förklarat varför du var en 7-8a hade du kanske tänkt annorlunda och blivit smickrad. och som jag sa till paseo så säger den ingenting om ens skönhet, den säger bara om ens ansiktsproportioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

självdestruktiviteten bakom att bygga upp ett komplex hindrade sådant rationellt tänkande i guess

läs vad jag skrivit till paseo och gurkan!


   
SvaraCitera

honolulu:

nej fast å andra sidan säger den bara varför du inte är en 10a, hade den förklarat varför du var en 7-8a hade du kanske tänkt annorlunda och blivit smickrad. och som jag sa till paseo så säger den ingenting om ens skönhet, den säger bara om ens ansiktsproportioner.

Sant. Så man får väll vara nöjd ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Sant. Så man får väll vara nöjd ändå.

jag skulle vara neutralt inställd! även om nöjd är bra. det är som att säga att du har för långt lillfinger i förhållande till din överarm, eller för små fötter i förhållande till din näsa Mycket glad


   
SvaraCitera

honolulu:

jag skulle vara neutralt inställd! även om nöjd är bra. det är som att säga att du har för långt lillfinger i förhållande till din överarm, eller för små fötter i förhållande till din näsa Mycket glad

Hahaha, sant. men det kanske jag har, vem vet Blink


   
SvaraCitera

fuckin a, jag har potential 

fgxjfgjfgjx.jpg


   
SvaraCitera
Paseo

Tjohej: Men du vet att du är jättefin <3

tack
fast tog inte åt mig men tyckte det va lite väl hårt kanske
tänkt om en redan tyckte en va ful så fick man det kastat i ansiktet


   
SvaraCitera