Aviseringar
Rensa alla

Poffar å knastrar å flyger!


Floppsen:

Jag hade 5 påsar och två brustabletts lock och en frisbee from banhof om du vill återskapa.

Okay. *antecknar* Vad var det för saft och vilket märke var det på colan? Vilket te använde du? Vilken % var det på vodkan? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

Okay. *antecknar* Vad var det för saft och vilket märke var det på colan? Vilket te använde du? Vilken % var det på vodkan? [bigsmile]

Saft
Fun light Lemon, obs! Den var blandat i en festis-flaska med smak av fläder och hallon, flaskan var tom men inte ursköljd!

Cola
Coca-cola ur 1.5 liters flaska. Serienummer: 10295S10

Te
Lipton Peach and Mango

Vodka
Märke "Vanlig Vodka" 70is 37,5%


   
SvaraCitera

Bra! Nu måste jag bara skaffa in alla ingredienser, och sedan ska jag överraska någon [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

Bra! Nu måste jag bara skaffa in alla ingredienser, och sedan ska jag överraska någon [badgrin]

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

är du full månne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

är du full månne?

[no-no] Är smått bakfull så är väldigt otaggad [no-no]
Fast jag lova amerikanen att jag skulle joina dem idag, fast det gör jag bara om nån knackar på å tvingar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

det sprutar kulor

Hahahah varför skulle man vilja få nåt sånt att ta slut öht.?[bigsmile] Låter ju skitkul ^^ Och luktar det rengöringsmedel luktar det väl gott[smile] Nej jag ser ingen anledning till att få denna fontän av glädje att upphöra[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hahahah varför skulle man vilja få nåt sånt att ta slut öht.?[bigsmile] Låter ju skitkul ^^ Och luktar det rengöringsmedel luktar det väl gott[smile] Nej jag ser ingen anledning till att få denna fontän av glädje att upphöra[bigsmile]

Det sprutade oätliga kulor i mun å ögonen på mig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Det sprutade oätliga kulor i mun å ögonen på mig [no-no]

Använd skyddsglasögon och munskydd[bigsmile] Gör om gör rätt som man säger[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha [love]


   
SvaraCitera

Floppsen:

Lipton Peach and Mango

den är så äcklig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Använd skyddsglasögon och munskydd[bigsmile] Gör om gör rätt som man säger[crazy]

inte värt det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

inte värt det

Men det lät ju så roligt precis[sad]

Okej, ska göra det själv istället vid nåt tillfälle, och använda skyddsglasögon och munskydd (tack för erfarenheten[crazy]), filma, och lägga upp på youtube[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg! Hällde på mer vatten idag å det funkar igen [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera