Aviseringar
Rensa alla

Pojkar är bara knäppa?


Ämnesstartare

Okej, så, lite elak rubrik men ja!
Det finns en pojke jag talat med i flera år över internet och telefon. Vi hatar varandra i perioder och "älskar" varandra däremellan. ^^
Men denna gången så talar vi varje dag, talar i telefon varje kväll, smsar eller liknande hela dagarna. Och för någon vecka sedan träffades vi för första gången. Och vi var äckligt söta! Pussades och kramades och höll handen. =)
Och när jag kom hem bad han mig att inte bli kär (självgod pojke) bara för att senare på kvällen börja som vanligt med att kalla mig älskling och säga att han älskar mig och sådant som vi säger till varandra hela dagarna.
Så vad jag undrar är helt enkelt, vad tusan vill han? o.O

Och jag kan inte bara fråga honom för gör jag det säger han bara någonting i stil med "säga att jag älskar dig", "säga hur underbar du är", "gifta mig med dig", "smälla till dig" eller någonting annat dumt följt av någonting som gör att man blir helt förvirrad!

(Och ja, det finns förmodligen ca tusen trådar om liknande saker men jag är lite lat.) (a'


   
Citera
Ämnesstartare

Säg till honom vad du vill istället väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Säg till honom vad du vill istället väl.

Skulle antagligen kunna göra det men antingen så;
1. Han tror mig inte.
2. Han skrattar och slutar sedan tala med mig.
3. Han blir sur.
4. Han börjar tala om någonting helt annat.^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FukkedupVamp:

Skulle antagligen kunna göra det men antingen så;

Är inte det asjobbigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FukkedupVamp:

vad tusan vill han? o.O

Knulla dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Är inte det asjobbigt?

Ibland.^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knäppa och kåta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FukkedupVamp:

Ibland.^^

Du får väl säga till honom att han är asjobbig ibland då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trorr han e bög asså [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du inte kan få ett vettigt svar när du frågar honom tycker jag att du ska avsluta kontakten! Även fast ni har "känt varann" så pass länge. Det är ingen idé att fortsätta om ni kan kommunicera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga fråga fråga.


   
SvaraCitera

Min kompis har haft samma problem, så lite insatt är man i just sådana här killar. Hon var så förälskad i den här killen och de skrev och flirtade med varandra i närmare ett år innan de bestämde sig för att träffas, dock så kunde detta inte hända speciellt ofta då han bodde en bit ifrån henne.

Medan hon blev mer förälskad i honom och de berättade för varandra genom text hur de älskade varandra, så blev han mer frånvarande. Han använde sig utav "jag är inte redo för förhållande, du måste vänta på mig". Tyvärr så har han ett annat förhållande nu, och min kompis har hjärtesorg.

Vet själv hur det är när man flirtar med någon och gullar med den utan att känna någonting i övrigt. Det är hänsynslöst, men svårt att kontrollera.

Du borde nog ta ett steg bakåt och se hur han reagerar istället för att ta hans gullande som något konkret förslag till romans.


   
SvaraCitera
mynona

Jahveismyhomeboy:

Du borde nog ta ett steg bakåt och se hur han reagerar istället för att ta hans gullande som något konkret förslag till romans.

Gör detta.

FukkedupVamp:

Och när jag kom hem bad han mig att inte bli kär

Var snäll mot dig själv och tro på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så han leker med dig.
En egoboost minsann.
Var försiktig, och undrar du verkligen, fråga. Vi kan tyvärr inte tyda hans intentioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

trorr han e bög asså

Du är inte den första.^^

Jahveismyhomeboy:

Du borde nog ta ett steg bakåt och se hur han reagerar istället för att ta hans gullande som något konkret förslag till romans.

Ja, saken är ju att jag vill nog inte bli mer än vän med honom, hade blivit alltför komplicerat. Försöker bara förstå vart han står.^^

mynona:

Var snäll mot dig själv och tro på honom.

Tro på honom när han säger han vill gifta sig med mig och allt annat gulligullande eller när han säger att han hatar mig? x)

lazertits:

Vi kan tyvärr inte tyda hans intentioner.

Tack. :>


   
SvaraCitera