Aviseringar
Rensa alla

Pojke i Södertälja knivhuggen av rasfrämlingar


Ämnesstartare

Så har det skett ännu ett illdåd i det mångkulturella Södertälje. En 16-årig pojke ska ha blivit knivstucken flertalet gånger och slagen med en hammare utav ett förbipasserande gäng.

Vid 19-tiden på torsdagskvällen så ska den 16-åriga pojken ha mött på ett större gäng utanför en fritidsgård i stadsdelen Västergård. Av okänd anledning så kom 16-åringen i bråk med gänget, enligt vittnesuppgifter till polisen. Pojken i fråga utsattes för två knivhugg varav ett punkterade lungan, han ska även ha slagits i huvudet med en hammare.

Pojken togs om hand inne på fritidsgården innan han fördes till Karolinska sjukhuset där han opererades. Polisen rubricerar händelsen som mordförsök. Enligt Bengt Jansson, utredningsledare på Södertäljepolisen vågar inte 16-åringen berätta vilka gärningsmännen är, likaså gäller pojkens kamrater som lämnat ytterst lite information till polisen.

Trots detta så har polisen lyckats ta in fem personer till förhör, vissa av dem är kända hos polisen sedan tidigare. ’

Södertälje har uppmärksammats för åtskilliga våldsdåd, inte sällan dåd med svenskfientliga motiv, som senast när en kvinna nästan slogs ihjäl av ett stort främlingsgäng.


   
Citera

Säkert judar


   
SvaraCitera

Eller turkar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Huvudsaken är att det inte är nordgermaner. Är så jävla trött på invandrarjävlarna just nu. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Säkert judar


   
SvaraCitera

Chamaeleo:

Är så jävla trött på invandrarjävlarna just nu.

spö eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chamaeleo:

nordgermaner.

här dräller det av coola finska gäng som spöar allt och alla... gillar du dom bättre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iPod_:

här dräller det av coola finska gäng som spöar allt och alla... gillar du dom bättre?

Den finska genpoolen ligger ganska långt från övriga nordeuropéer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har kokos i min cola[shake][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

INTE ALLS JUDAR! STRONGO VAR JU FÖR FAN HEMMA DÅ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Den finska genpoolen ligger ganska långt från övriga nordeuropéer

SSSSSSCCCCHHHHHH!!!![tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara vänja sig, det mångkulturella helvetet har bara börjat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chamaeleo:

å har det skett ännu ett illdåd i det mångkulturella Södertälje.

Och vad ska man diskutera hade du tänkt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

etthundrafyrtio:

Och vad ska man diskutera hade du tänkt?

Håller med dig, det är inte mycket att diskutera. Handling är vad som krävs mot mångkulturen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chamaeleo:

Håller med dig, det är inte mycket att diskutera. Handling är vad som krävs mot mångkulturen.

Äsch, jag gillar mina blattepolare.


   
SvaraCitera