Aviseringar
Rensa alla

POJKVÄN?


Ämnesstartare

Jag skulle verkligen uppskatta uppriktiga/seriösa svar...

Jag har inte haft någon pojkvän sedan 5:an, och då var det att man frågade chans på någon och ja ni vet resten.

Nu så vet jag inte och det känns som att alla har någon utom jag och jag säger inte att jag vill ha någon bara sådär utan hur hittar man någon och hur vet man om man vill vara tillsammans..

Hur gör man, vad gör man?
Hoppas det inte lät för konstigt,


   
Citera
Ämnesstartare

Det kommer naturligt, när du är redo [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gammal är du nu då?


   
SvaraCitera

just don't...
Du klarar dig nog bättre utan någon jävel som bara sabbar upp dig och dina tankar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hur gammal är du nu då?

väntar på svar [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hur gammal är du nu då?

hoppas du inte skrattar, mm , 15 .. [sad]


   
SvaraCitera

Asså det kommer. Bättre att inte ha någon än att bara vara med någon för att liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SHkid:

hoppas du inte skrattar, mm , 15 .

men då är det ju lugnt, jag hade inte gjort nåt med någon innan jag var 15 och jag har kompisar som inte "kom igång" förrän dom var 17-18 [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men då är det ju lugnt, jag hade inte gjort nåt med någon innan jag var 15 och jag har kompisar som inte "kom igång" förrän dom var 17-18

tack, nu känns det bättre. För att det verkar som om alla är med nån,


   
SvaraCitera

hmm... jag är 19 och har aldrig varit i ett förhållande! om du vill kan du skratta åt mig istället för att känna dig onormal [crazy]

edit: har haft sex, men jag önskar att jag hade väntat. det var inte direkt det bästa sättet att bli av med oskulden..

så mitt råd är att ta det lugnt och vänta. Om det inte kommer förrän du är 25, låt det ta tid. skaffa kompisar av båda könen under tiden och njut av att skapa din egen identitet och självbild i lugn och ro:)


   
SvaraCitera

Magnifying glass:

hmm... jag är 19 och har aldrig varit i ett förhållande! om du vill kan du skratta åt mig istället för att känna dig onormal

Vadå? Är du ful eller? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

hmm... jag är 19 och har aldrig varit i ett förhållande! om du vill kan du skratta åt mig istället för att känna dig onormal [crazy]

Samma här. Bättre sent än aldrig! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SHkid:

utan hur hittar man någon och hur vet man om man vill vara tillsammans..

Man ser till att umgås med människor. Tillslut brukar de flesta hitta någon som de kan tänka sig att ha som partner. Gäller som sagt bara att regelbundet umgås med andra människor.

Har du jobb? Skola? Annan aktivitet där du har chans att träffa nya människor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SHkid:

Hur gör man, vad gör man?
Hoppas det inte lät för konstigt,

Det händer när det händer. Ta det bara lugnt och umgås med folk.
Rätt som det är träffar du någon du gillar mer än som vän och som känner samma sak.

SHkid:

hoppas du inte skrattar, mm , 15 .. [sad]

[shake]
Det är ju inte konstigt öht att du inte haft något förhållande än. De flesta hinner börja gymnasiet och gå där ett tag innan sitt första.
Jag är tjugo och har precis påbörjat mitt första riktiga (om man inte räknar med att sitta i dockvrån och pussas i sexårs).
Skäms inte över det alls. Det borde inte du heller göra.
Ditt liv, dina val.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SHkid:

För att det verkar som om alla är med nån,

Men "alla" verkar alltid ha det bättre och ha testat på allt.
Så är det inte.
"Alla" är snarare lika osäkra som du allt som oftast.


   
SvaraCitera