Aviseringar
Rensa alla

pojkvän med samma namn som ens bror


Ämnesstartare

har ingen pojkvän eller bror.


   
SvaraCitera

jag har haft en tjej som har samma namn som min syster


   
SvaraCitera

Hando:

Skulle kännas mer konstigt om den man träffar heter samma som ens ex [confused]

hahaha så sant


   
SvaraCitera

whhooo:

Okej bara en fråga, skulle ni tycka det va okej att träffa en kille med samma namn som din bror? skulle det kännas obehagligt eller skulle det vara helt okej?

Mitt ex hette samma som brorsa, vart lite jobbit när man ropade på en av dom så kom båda springande...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt ex hette samma som min syster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vara helt okej, vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whhooo:

Okej bara en fråga, skulle ni tycka det va okej att träffa en kille med samma namn som din bror?

Ja tycker du är snäll o så, men vi kan inte va tillsammans för du har fel namn. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror det känns konstigt. åtminstone om man bor ihop med syskonen. Men det är väl syskonen som man tänker på när man hör namnet. Så det låter fail.


   
SvaraCitera

nej, det är enormt konstigt, min storasyrra hade en kompis som hette samma som jag, bara det var konstigt..[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte bry mej ett
Image


   
SvaraCitera

Det vore klart störande, men det skulle störa mig mer med ett fult namn än samma som min brors.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt.


   
SvaraCitera

Känner faktiskt två personer som befinner sig i denna prekära situation och ingen av dem verkar lida nämnvärt av det.

Så nä, det är nog inte så jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spela roll. Var tillsammans med en som hade samma namn som min syster en gång, tänkte inte ens på det. De flesta kallade henne dessutom Jonna, men jag säger Johanna, vilket också är min systers namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera