Aviseringar
Rensa alla

Pojkvän


Ämnesstartare

min pojkväns förra flickvän var nog det som gjorde att han mår så som han gör nu. Hon försökte ta livet av sig framför honom osv osv. Hon skar honom och gjorde massa saker. Jag har alltid tyckt illa om henne bara för att det alltid har känts som att han och hon lixom alltid är ett. Han är självmordsbenägen och massa annat skit. Han försvann iväg idag och jag trode seriöst att han hade tagit livet av sig. Jag älskar honom, och jag litar ändå på honom. Idag blev han skickad till BUP och även jag går där. Men iallafall. Han berättade att i en av deras mörkaste perioder hade han kanske våldtagit henne.. Jag vet inte vad som händer och jag kan inte dra mig undan, eftersom att jag värklogen älskar honom och för att jag inte vill. Men jag vet inte allt om honom trots att jag nog gör det men jag vet inte. Snälla någon. Jag behöver någon, dethär är inget jag skulle säga till någon. Jag behöver någon att hjälpa mig


   
Citera

kanske våldtagit henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja

J


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
kanske våldtagit henne?

Mm, fast jag bet inte. 


   
SvaraCitera

 värklogen


   
SvaraCitera

marshmallowdog:

Mm, fast jag bet inte. 

fråga


   
SvaraCitera

du kan inte vara tlsm med någon som våldtagit någon. hn ska sitta och ruttna i ett hörn.


   
SvaraCitera

isola:
kanske våldtagit henne?

Antingen det, eller så är förra flickvännen ett psykfall.

isola: du kan inte vara tlsm med någon som våldtagit någon. hn ska sitta och ruttna i ett hörn.

Om det är så, ja.

marshmallowdog: Mm, fast jag bet inte.

Fråga varför hon beter sig som hon gör mot honom iaf.


   
SvaraCitera