Aviseringar
Rensa alla

Pojkvän?


Swork
Ämnesstartare

stoppljus:
Välj helt enkelt killar som det går att lita på istället. Alla killar är inte svin. Bättre att du är helt säker på vem du dejtar än att du tar första bästa. 🙂

Det är det som jag är rädd för, jag har litat på personen till 100% men sedan så har han/hon svikit mig.. Men tack 🙂


   
SvaraCitera

Swork:

Jag har inte haft en lika traumatisk upplevelse med en tjej. Men självklart drar jag inte alla killar över en och samma kam men det har fått mig lita mindre på killar. Det är det. Och om du tolkade det som att jag anser tjejer vara mycket bättre, lugnare och att de aldrig skulle göra något sådant, eller värre så tolkade du mig fel. Jag översätter ju bara människor efter mina egna upplevelser. Självklart ska alla kunna lita på alla. Men just JAG har svårare att lita på killar för att en kille gjorde så mot mig. Men om en tjej hade gjort samma sak mot mig hade jag haft det svårare att kunna lita på tjejer. Det är en sak som satt sig i hjärnan bara. Jag vet inte om du har haft något liknande någon gång fast kanske mer i stilen: ''När du va 7 år så ut du leverpastej och sedan så spydde du, och sedan den dagen då du va 7 år. Så har du fått för dig att leverpastej får dig må dåligt.'' Det är en psykisk reaktion. Även om det inte alls stämmer så har du fått för dig det. 

jag förstår vad du menar. men ett tillvägagångssätt för att lista ut varför du känner som du gör, i större detalj, är ju att du utgår från att det du tror är sant. killar är bara ute efter att skada dig eller såra dig. sen jobbar du dig bakåt, och funderar kring vad som gör att de vill behandla dig på det viset. då kommer du förmodligen fram till en del föreställningar du har som får dig att reagera som du gör i de situationerna. när du vet hur du omedvetet resonerar kring killar så kan du börja arbeta bort de känslorna.


   
SvaraCitera

Swork: nu känner jag att jag är trött på att bara kolla på film, spela Sims och äta nutella..

hahaha! Hjärta skaffa en hobby som kräver utomhusmiljö vettja! 

alltså, har du inget intresse för killar så låt bli! 


   
SvaraCitera
Swork
Ämnesstartare

S3ON:
hahaha! Hjärta skaffa en hobby som kräver utomhusmiljö vettja! 

alltså, har du inget intresse för killar så låt bli! 

Dude, jag är scout. Jag bor i naturen på halvtid.
Men det är ju det jag har? Tror du jag skapar en tråd om killar för att jag är intresserad av kärnfysik?


   
SvaraCitera

Swork: Tror du jag skapar en tråd om killar för att jag inte är intresserad utav dem?

Ja, de verkar mest vara till besvär för dig. Men i got it, du vill passa in i samhället, förjävligt att samhället inte är designat åt allas behov.  


   
SvaraCitera
Swork
Ämnesstartare

S3ON:

Ja, de verkar mest vara till besvär för dig. Men i got it, du vill passa in i samhället, förjävligt att samhället inte är designat åt allas behov.  

Eller så är det förjävligt att behoven inte är designade för samhället.


   
SvaraCitera

Swork:

Eller så är det förjävligt att behoven inte är designade för samhället.

Ja, men hur fan skulle det se ut.. vill inte ha nån jävel som styr över mina behov. Icke!


   
SvaraCitera

Kan du inte bara hitta en hobby istället?


   
SvaraCitera
Swork
Ämnesstartare

FruLiten:
Kan du inte bara hitta en hobby istället?

Har redan!


   
SvaraCitera

S3ON:

Ja, de verkar mest vara till besvär för dig. Men i got it, du vill passa in i samhället, förjävligt att samhället inte är designat åt allas behov.  

Eller så vill man bli älskad, kysst i regnet, få hemmaspá med rosor, få choklad, bli kysst i köerna på Grönalund och ligga i sovsäckar under stjärnorna med någon. *cliche*


   
SvaraCitera

titanicfanatic:

Eller så vill man bli älskad, kysst i regnet, få hemmaspá med rosor, få choklad, bli kysst i köerna på Grönalund och ligga i sovsäckar under stjärnorna med någon. *cliche*

dt var på tid1 


   
SvaraCitera