Aviseringar
Rensa alla

pojkvän som försökte våldta kompisen


Ämnesstartare

jag har en pojkvän som jag älskar jättemycket. jag vet att han har gjort en jävla massa dumma saker i sitt förflutna men igår berättade en av mina kompisar (som jag inte känner jättebra men har kommit närmare på senaste tiden) att för ca ett år sen försökte han våldta henne men hon kom undan. hon och resten av mina kompisar som känner till det här nu säger att dom stödjer mig oavsett om jag vill vara med honom eller inte bara det att dom är oroliga för mig.

vad ska jag göra, och vad hade ni gjort i samma situation om ni verkligen tycker om killen? han kan ju förövrigt ha ändrats, han har aldrig gjort nåt sånt mot mig.. förövrigt har jag inte nämnt nåt om det här till min pojkvän än.


   
Citera

du måste ju vara allvarligt korkad om du ens överväger fortsatt umgänge med en sådan störd människa [tired]


   
SvaraCitera

isola:

du måste ju vara allvarligt korkad om du ens överväger fortsatt umgänge med en sådan störd människa

[bigcheers][y]


   
SvaraCitera

visa lite respekt för din kompis??[confused]


   
SvaraCitera

Din kompis ljuger.


   
SvaraCitera

aja samma hände för mig för en tid sedan!
min kompisa kom fram till mig och säger:
- dude, din flickvän är otrogen!
vi var fett bra kompisar.
- är det sant?
- ja jag såg henne med (random person) på en fest!
dum som jag är så tror jag honom, so end of relationship. [cry]
o nästa vecka så är dem tillsamans[shake][sad][cry]

men jag orkar inte bry mig om såna människor!
och om detta inte hade hänt så skulle jag aldrig ha träffat min nuvarande flickvän[love][love][cool][bigsmile][smile][bigcheers][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Din kompis ljuger.

men jag är 100% säker på att hon inte ljuger. hon höll på att bryta i hop när hon såg honom nyligen. men om jag gor slut med honom nu kommer han fatta varför eftersom vi vart tillsammans så kort tid och han uppenbarligen har vart rädd att hon skulle berätta för mig. om han fattar det är min kompis rädd att han ska leta upp henne eftersom hans besöksförbud från polisen har tagit slut eller att han ska göra nåt mot mig.


   
SvaraCitera

HejAmanda:

att han ska leta upp henne eftersom hans besöksförbud från polisen har tagit slut eller att han ska göra nåt mot mig.

Du förstår väl ändå själv att den här killen är ganska instabil? Gör slut så fort du kan.


   
SvaraCitera

HejAmanda:

hon höll på att bryta i hop när hon såg honom nyligen.

HejAmanda:

besöksförbud

nej. bara nej..
dumpa svinet och skaffa någon stor jävel till kompis.


   
SvaraCitera

HejAmanda:

men jag är 100% säker på att hon inte ljuger. hon höll på att bryta i hop när hon såg honom nyligen.

Om du är 100% säker så förstår jag inte ens hur du kan ens fundera på att stanna kvar med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Du förstår väl ändå själv att den här killen är ganska instabil? Gör slut så fort du kan.

jo jag ska göra det.. det är bara det att jag inte vet hur. och om jag gör det är jag rädd för att han ska bli så arg så han försöker göra nåt med min kompis igen eller mot mig. min kompis som han försökte våldta berättade att han satt utanför hennes lägenhet från och till i ca en månad och sen när hon var ensam hemma på väg ut så stormade han in i hennes lägenhet och försökte våldta henne. tänk om han gör samma sak mot mig?


   
SvaraCitera

HejAmanda:

tänk om han gör samma sak mot mig?

Isåfall så kommer han att göra det även om ni är ihop, så det är oundvikligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Om du är 100% säker så förstår jag inte ens hur du kan ens fundera på att stanna kvar med honom.

det ska jag inte göra, men jag vara bara så förvirrad först och det kändes helt overkligt att han skulle gjort nåt sånt. men det är klart, jag inser nu att jag måste dumpa honom..


   
SvaraCitera

Coffeshop:

dum som jag är så tror jag honom, so end of relationship. [cry]

Fail xD


   
SvaraCitera

HejAmanda:

men om jag gor slut med honom nu kommer han fatta varför

fattar inte hur han ens kan ha tänkt tanken på att bli tillsammans med nån vars kompis han har försökt att våldta? hur funkar hans hjärna egentligen? tror han inte att kompisar är såpass lojala att de berättar för varandra om sådana saker?

han verker lätt efterbliven


   
SvaraCitera