Aviseringar
Rensa alla

Pojkvän tvingar sig själv kåt?


Ämnesstartare

Hej!
detta kanske låter konstigt men jag och min kille jag vi brukar ha det alltid trevligt han har aldrig problem med att bli kåt och sånt....han brukar ibland ta på min rumpa och smeka mig lite [smile] men....nu för tiden så är han helt borta...i går så tvinga han sig att bli kåt för att göra mig glad...men jag vet att han inte ville och det gör mig så ledsen...för hur kul är det att ha sex med den man tycker om, om den inte tycker om det? Varför tror ni att han kan ha börjat blivit helt avtänd? Jag har försökt att prata med honom men han vill inte berätta ?[shake] Och jag är orolig varför han är så här ? [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Maybe he swings for the other side


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske ej längre vill spela för det rosa laget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Män är inga sexmaskiner! Det händer faktiskt då vi inte är speciellt kåta! [mad]


   
SvaraCitera

Du är väl antagligen inte attraktiv nog.
Pröva att gå på gym?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår dåligt/gay/inte tänder på dig längre/tröttnat på dig/blivit asexuell/tänker för mycket på annat
etc


   
SvaraCitera

han kanske va bajsnödig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Det händer faktiskt då vi inte är speciellt kåta!

asså det är hur han är helt han brukar ju mysa och kittla mig och sånt..men nu så gör han inget med mig alls...han vill bara vara med andra..så jag är bara som en prydnad...och jag menar inte att jag vill ha sex emd honom hela tiden...det är bara att det är nu som han börjar gå ifrån mig...och vi har varit med varandra ett långt tag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Män är inga sexmaskiner!


   
SvaraCitera

Är du rik? Du kanske bara är en trofé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

.det är bara att det är nu som han börjar gå ifrån mig...och vi har varit med varandra ett långt tag...

Kanske bra att ni inte träffas på några dagar och låter suget komma tillbaka. Då blir han ju säkert extra kåt och då kommer du in i bilden.

Jag säger det igen, män är inga sexmaskiner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha det är så kul vilka antaganden man gör så fort en kille inte är kåt. xD.haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Haha det är så kul vilka antaganden man gör så fort en kille inte är kåt. xD.haha

Nej men det är ju att han faktiskt tvingade sig att vara kåt igår! [sad] så klart jag blir ledsen och undrar varför han gjorde så för han kunde ju ha berättat för mig varför och inte haft sex..han är ju en sån person som aldrig tycker att man ska göra så..och om han tror att jag bara gillar honom för sex så är jag orolig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

och om han tror att jag bara gillar honom för sex så är jag orolig

Dra inga knäppa slutsatser. Se det som det är, han hade inte lust men han låtsades för att han trodde du förväntade dig det.. Har du inte såna krav så kan du berätta det..


   
SvaraCitera