Aviseringar
Rensa alla

Pojkvän vill inte ha sex.


Ämnesstartare

Yo!

Min pojkvän vill inte ha så mycket sex. Typ en gång var tredje dag. Men jag är precis tvärtom. Jag vill ha sex minst fyra gånger om dagen. Och det är verkligen som minst.
Jag har pratat med honom om detta och han har försökt bättre sig lite, men inte riktigt ansträngt sig på det vis jag vill.
Så jag funderar på om jag helt enkelt ska försöka vara lite extra sexig inför honom. Typ prata snusk, klä ut mig till skolflicka, eller nåt liknande.
Tips på vad man kan hitta på så att jag framstår som sexig sak istället för söt och mysig flickvän?


   
Citera

Egyptologen:

Tips på vad man kan hitta på så att jag framstår som sexig sak istället för söt och mysig flickvän?

Vänta på att han själv ska ta initiativ till sex istället för att vara på honom hela tiden.


   
SvaraCitera

Blir kanske svårt om era sexdrifter inte ligger på samma nivå. Även om du spexar till det lite.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Tips på vad man kan hitta på så att jag framstår som sexig sak istället för söt och mysig flickvän?

Hans sexlust påverkas nog inte av det, vissa är bara lite kalla av sig och vill inte vara känslomässigt involverade med folk eller ha sex alls.
The way of life, prata med honom om det


   
SvaraCitera

är bara att acceptera att ni inte har lika sexdrift


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbigt jobbigt. jag har hört om många förhållanden där tjejen vill ha mer sex än killen. jag är också en sån tjej, eller det har varit så ofta iallafall. det är inte sant att killar är så jävla kåta, eller kanske det är så att killar är mer lite kåta hela tiden och tjejer generellt är mest i förhållande. eller vad vet jag.... offtopic jaa 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Vänta på att han själv ska ta initiativ till sex istället för att vara på honom hela tiden.

Jag har försökt vänta, men han har bara tagit initiativ till sex en gång.

Buddah:

Blir kanske svårt om era sexdrifter inte ligger på samma nivå.

Jao, men jag ska försöka tona ner min och han ska få upp sin så att det blir mer lika.

Pappbox:

prata med honom om det

Har pratat med honom, men uppenbarligen hjälper det inte.


   
SvaraCitera

Förstår honom typ. Iaf om han jobbar/pluggar och har annat att tänka på. Men... ja. Våldta honom, eller nåt.

Edit: Eller så slutar du ha skabb.[bigsmile][badgrin][party]


   
SvaraCitera

Egyptologen:

han har försökt bättre sig lite

Du har även försökt kräva mindre då förstår jag?


   
SvaraCitera

iddqd:

Eller så slutar du ha skabb.[bigsmile][badgrin][party]

w0rd


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Jag har försökt vänta, men han har bara tagit initiativ till sex en gång.

Han kanske föredrar att runka framför datorn.


   
SvaraCitera

Kan tänka mig att det blir värre av att bygga upp spänningar kring det också. Att om han känner press på sig kanske han känner ännu mindre lust osv.

Om sex är en av de viktigare beståndsdelarna i ert förhållande och om det verkligen håller på att bli ett problem kanske ni bör ta paus ifrån varandra så att ni kan börja sakna varandra lite.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Har pratat med honom, men uppenbarligen hjälper det inte.

Ibland hjälper inget som man gör direkt, vissa är tyvärr bara sådanna
Alla har olika sexdrift och det är inget man påverkar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Eller så slutar du ha skabb.

Det var han som gav mig skabb, så jag tror inte han har problem med det 🙂

Supply and Demand:

Du har även försökt kräva mindre då förstår jag?

Japp. Jag har försökt låta bli så att han ska få ta initiativet någon gång. Kan ju inte vara roligt att bara behöva "ställa upp" liksom.

Miceparade:

kanske ni bör ta paus ifrån varandra

Nja. Paus skulle nog inte behövas då vi bor på varsin sida av landet och bara ses ungefär var tredje vecka.
Då borde det ju bli mycket sex med tanke på att vi inte har setts på länge, men nej.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

ses ungefär var tredje vecka.

Ja, nä. Då är paus kanske inte så aktuellt.
Har han alltid varit så?


   
SvaraCitera