Aviseringar
Rensa alla

Pojkvänn fantiserar om ex under sex


Ämnesstartare

Tja tja, vill bara få lite uppmuntran här.
Nämligen så att jag och min pojkvänn kollade på sanningens ögonblick häromdagen. Då kom frågan om du brukar fantisera om ditt ex när du har sex med din partner. Då frågade jag min pojkvänn samma sak, om han fantiserar om andra när vi har sex. Han var tyst ett tag sen sa han ja att det hände någon gång ibland. JAg frågade då vem, han försökte komma unden genom att peka på datorn och säga sånt han har sett i porr tex. MEn det märktes så väl att det inte bara var det utan ngn han faktiskt känner/kännde. Då sa han att det var hans ex, de var tillsammans för 8 år sen, vi har varit tillsammans i tre. Jag fråga om det hände ofta han se nej ngn gång ibland men drog ner det till en enda gång då hon dök upp en sekund. Frågade då på vilket sätt han tänkte på henne om han föreställde sig att jag var hon eller bara jämförde och vad isf?? HAn sa då som sagt att hon bara dök upp en gång en kort sekund då han tänkte detta har jag gjort med henne och avslutade med att jag var bättre. Men sj tycker jag att det var ren lögn, han förökte för det första komma undan, sen säger han någon gång iblan och sen en enda gång under en sekund. Om det hade varit fallet hade han inte varit så nervös när jag frågade honom och komma undan och skylla på porrbrudar.
HAr jag fel?? eller ska jag bara släppa det.


   
Citera
Ämnesetiketter

Din pojkvän är en idiot. Om ens IQ överstiger ens BMI så erkänner man inte sådant, i synnerhet inte efter att ha försökt ljuga om det först.

Möjligen så tycker han inte om dig längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tankarna i sig är väl inte så uppseendeväckande men det är ju totalt respektlöst mot dig, som person/flickvän.

Finns väl inte mycket mer man kan göra än att kraftigt säga till vad man tycker om det en gång. Kan väl bara hålla tummarna för att han kanske förstår att han inte borde fantisera sådär.

Nått positivt är ju att han faktiskt vågade säga sanningen, att han inte ljuger för dig.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Möjligen så tycker han inte om dig längre.


   
SvaraCitera

MissStalker:

de var tillsammans för 8 år sen, vi har varit tillsammans i tre.

Hur gammal är inte han egentligen. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

28 år är han i år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter detta började jag dumma mig, fråga hur hon såg ut och sånt, icke bra minst sagt för min del.
Hon: mörkhårig, gröna ögon 165 lång lagom smal
jag: mörkblond (mörk nu) blågråna 176 lång 65 kg

frågade sen vad han föredrog, han dig såklart frågade vad med mig, inget svar. (vet ju om att han föredrar mörkhåriga och annat jag inte besitter)

riktigt korkat att dar upp sånt, men nu när jag vet så börjar min elaka hjärna fantisera ihop massa sjuka grejjer som jag inte kan handskas med.


   
SvaraCitera

MissStalker:

nu när jag vet så börjar min elaka hjärna fantisera ihop massa sjuka grejjer som jag inte kan handskas med.

Vem fantiserar nu? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Vem fantiserar nu? [crazy]

JAg om vad det är för fel på mig. Så inte kan du jämföra det med hans fatasier om ex under vårat samlag.


   
SvaraCitera

MissStalker:

JAg om vad det är för fel på mig. Så inte kan du jämföra det med hans fatasier om ex under vårat samlag.

Kan du inte fantisera om vad det är för fel på hans ex istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är just det som är problemet jag ser alltid det värsta hos mig
en del pga detta:

Vi har ett problem han har bara kommit 4 ggr under dessa tre år jag är dock den första han har kommit med men värre blev det efter detta
en kväll villa jag mysa lite men han inte var på humör och gick upp och sätte sig vid datorn och surfa lite, jag vände mig mot väggen och somna surt. Sen på morgonen när vi gick upp och han hoppa in i duschen satte jag mig vid datorn och upptäkte att han hade gått upp och kollat på porr. Jag vet om att han kollar porr ibland vilket jag gör med och det accepterar jag men inte på det viset som han gjorde det d.v.s. ta porren före mig.
Efter detta hade vi givetvis en lång diskussion och jag frågade honom varför han gjorde så och förklara hur jag kände han svara bara att han inte visste varför han gjorde så , det är bara den enklaste lösningen. Till slut lovade han mig att det aldrig skulle hända. Någon vecka efter detta hände följande:
När vi gick upp en morgon så hade vi lite morgonmys jag somnade om lite efteråt och när jag gick upp upptäckte jag att han hade kollat porr direkt EFTER att han hade haft sex med mig, är detta acceptabelt? Jag förstår honom på ett sätt, han känner sig dålig med mig eftersom han inte kan prestera som han vill men är det en ursäkt för att göra som han gör?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är en galen flicka. Vet inte vad mer jag kan säga. Sluta läsa för mycket in i småsaker, låt han ha sina fantasier och sin porr ifred. Att han är ärlig mot dig när du frågar saker är ju något du kanske borde veta så om du inte vill veta om han fantiserar om andra eller om vem så kanske du inte ska fråga? Bara en tanke liksom. Galen flicka som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag kan hålla med om att jag är en galen flicka och ja jag hakar upp mig på småsaker som byggs upp till ngt som förstör mitt självförtroende regält, ngn som har en lösning på det?


   
SvaraCitera

MissStalker:

samlag


   
SvaraCitera

Man kanske inte ska fråga saker man inte vill veta?


   
SvaraCitera