Aviseringar
Rensa alla

Pojkvännen gav mig en örfil..


Ämnesstartare

Never call a guy a homosexual. Guys are homophobic.


   
SvaraCitera

Longoria90:

Min plats i samhället? Så, min pojkvän är "högre" än jag då alltså? :S Står jag under honom?

Korrekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Mitt tips är att du tar dig i kragen. Din pojkvän är uppenbarligen trött på ditt hysteriska gnällande, då finns det tyvärr inget annat att göra än att ge dig en jävel så du vet din plats i samhället.

hahaha. svin [badgrin]


   
SvaraCitera

maladjusted:

hahaha. svin

Tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Longoria90:

Vad ska jag göra? :S

fortsätta skriva i den tråden du startade om precis samma ämne för ~1v sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Tack 🙂

varsågod (:


   
SvaraCitera

Ignorera honom tills han ber om ursäkt, han kanske är lika chockad när han insett va han gjort... de har hänt att ja klappar till min pojkvän, eller typ river han så han blöder (hänt 2 ggr) och jag blir med ledsen än honom. Visserligen är de väl rätt förnedrande o bli kallad bög om man är kille, om han nu har nått emot bögar. Min pojkvän blir mest sur när ja kallar honom "cp". Hoppas de löser sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att du borde skärpa dig och låta bli att skapa problem genom att slänga skällord på honom. Han å andra sidan kunde ha kommit på ett finurligare sätt att skada dig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du kallar han jävla bög så får du kanske skylla dej själv, men jag vet inte i detalj vad som hände [cute]


   
SvaraCitera

Kvinnan skall veta sin plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swince:

Kvinnan skall veta sin plats.

vaddå att mannen är högre?
Neä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg tillhonom at han är en aggressiv jävel och gör slut och strula med en annan(mutad?) kille mitt framför ögonen på kräket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skatergirl93:

säg tillhonom at han är en aggressiv jävel och gör slut och strula med en annan(mutad?) kille mitt framför ögonen på kräket!

med tanke på att hon startade tråden i början av januari så har det antagligen blivit någorlunda bättre.
Och att strula med ngn kille hon mutat framför honom kommer bara provocera honom mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men varför kallade du honom jävla bög då? Jag har blivit det flera gånger och det är det mest uppretande två ord som finns, finns inget värre man kan kalla en man. Inget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför blir han så sur av att bli kallad bög? Det är inte precis som att man blir bög bara för att någon kallar en det. Det är något man själv känner.
Känner man att man inte dras till samma kön så gör man helt enkelt inte det. Verkar på många som bög är det ultimata man kan säga för att få folk att bli jättearga.


   
SvaraCitera