Aviseringar
Rensa alla

Pojkvännen har extremt dålig hygien


Ämnesstartare

Hej! Jag och min pojkvän har varit tillsammans i över ett år nu, och under den här tiden har hans hygien bara blivit sämre och sämre.

- Jag måste tjata på honom för att han ska duscha, ändå blir det bara ca två ggr i veckan.
- Han borstar ALDRIG tänderna, skyller på att han har s.k geografisk tunga och då gör det ont att borsta tänderna
- Använder inte deo
- Han är för lat för att tvätta (skyller på att han inte kan), därför har han samma tröja på sig typ 4 ggr innan han tvättar den.
- Han är rökare så alla hans kläder luktar tillslut svett, rök och parfym (han tror att parfym döljer stanken).
- Han petar nästan ofta
- Pillar sig på kuken KONSTANT! Luktar snopp om hans händer hela tiden.

Jag har försökt att påpeka detta, att han måste duscha och borsta tänderna och att han inte ska peta nästan, men han blir bara arg och säger att jag är elak. Tycker att jag ska tvätta hans kläder när jag är där osv.

Han sköter inte heller om sin lägenhet. Han diskar aldrig och betalar sin kusin några hundralappar för att komma dit och diska en hel månads disk och plocka bort alla pizzakartonger han har liggandes. Det blir typ 5 i veckan...

Vad ska jag göra? Jag står inte ut!? Jag vill ha en attraktiv kille.. nu blir jag bara äcklad!!! Känns som att han inte fattar..


   
Citera
Ämnesetiketter

Haha nice [cool]


   
SvaraCitera

Shanna:

Han borstar ALDRIG tänderna, skyller på att han har s.k geografisk tunga och då gör det ont att borsta tänderna

wtf[tard]


   
SvaraCitera

Bli kär först, analysera sen eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bomb Squad:

Bli kär först, analysera sen eller?

Han var ju inte så äcklig när jag blev kär.. Det har ju blivit så här med tiden som sagt.


   
SvaraCitera

Shanna:

Det har ju blivit så här med tiden som sagt.

Han har tröttnat på dig.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Fan vilken go kille! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej USCH! Ni måste ju erkänna att det här ITNE är normalt??? Det är SJUKT!


   
SvaraCitera

Sparka han i pungen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul att alla är så mogna här..


   
SvaraCitera

Han är kanske deprimerad [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelskrutt:

Han är kanske deprimerad

Hmm nej det tror jag inte för han gör ju fortfarande saker. Han jobbar, umgås med vänner, festar osv.


   
SvaraCitera
Hando

Riktig karl det där [smile]


   
SvaraCitera

hitta någon bättre


   
SvaraCitera