Aviseringar
Rensa alla

Pojkvännen har extremt dålig hygien


Han duschar minst dubbelt så ofta som jag gör :s Brukar ha samma kläder i veckor i sträck, under mitt senaste jullov duschade jag nog bara .. säjer jag 2 ggr så är jag på den säkra sidan.

Under den första fältveckan hade jag samma kalsonger under hela veckan, då bör tilläggas att det fanns inte en tid på dygnet man inte var blöt av svett. Duschade naturligtvis inte då heller.

Har aldrig haft tjej [blush]


   
SvaraCitera

Shanna:

Hmm nej det tror jag inte för han gör ju fortfarande saker. Han jobbar, umgås med vänner, festar osv.

Okej, då är han väl bara äcklig XD


   
SvaraCitera

Som det ska vara då mahahahhajh nlgsbdf f [zzz]


   
SvaraCitera

Dumpa honom då? Vad vill du att vi ska göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelskrutt:

Okej, då är han väl bara äcklig XD

Haha JA. Men vad ska jag göra åt saken, jag står inte ut? Själv får han ett utbrott om jag råkar släppa en fis. Han fiser hela tiden också..

Vad ska jag göra? Ska jag hota honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Dumpa honom då? Vad vill du att vi ska göra?

Ge mig tips på hur jag ska få honom att börja sköta sin hygien.


   
SvaraCitera

Du vill att din pojkvän ska sköta sin hygien bättre. Han är nöjd. Du har tjatat och gnällt väldigt mycket på honom, men han har inte anpassat sig efter dina önskemål. Mitt råd är att du accepterar honom för hur han är och slutar tjata alternativt gör slut.


   
SvaraCitera

Shanna:

Haha JA. Men vad ska jag göra åt saken, jag står inte ut? Själv får han ett utbrott om jag råkar släppa en fis. Han fiser hela tiden också..

Vad ska jag göra? Ska jag hota honom?

Bli lika äcklig själv, ni kan ju bli värsta teamet. [tard]


   
SvaraCitera

hahahha. geografisk tunga, det var fan årets.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shanna:

Luktar snopp om hans händer hela tiden.

hahahahaha


   
SvaraCitera

Inte ens jag sjunker sådär lågt, och jag betraktar mig själv som rätt ohygienisk, särskilt eftersom jag lever ungkarlslivet[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shanna:

Vad ska jag göra?

Hör du testat olika "öga för öga" krav? Typ om han inte tvättar slänger du hans kola typ (ett exempel bara). Eller kör med ultimatum. Om han inte ändrar på sig, samtidigt som du inte pallar så "tough luck"


   
SvaraCitera

Shanna:

Luktar snopp om hans händer hela tiden.

Okej, det där var äckligt.


   
SvaraCitera

bli fräsch eller gör slut?


   
SvaraCitera

Umgås jag med folk är jag dock fräsch [no-no] Skulle aldrig låta min tjej krama mej om jag är ofräcsh [blush]


   
SvaraCitera