Forumet - pojkvänsproblem =(

pojkvänsproblem =(

186 0 54
Hej!
Jo jag och min kille vi bor typ 3 timmar ifrån varan och nu på sommaren så bestämmde vi att jag skulle bo hos han hela lovet..ja det började bra men nu säger han att han ibland vil bara vara själv och tänka på sig själv nån dag och spela hela dagen (han är en gamer) Ja visst jag förstår honom men jag har inget att göra själv och nu har han bett mig att åka hem några dagar =( Jag fattar inte förut ville han alltid att vi skulle göra saker men nu förtiden vill han inget ??

Snälla ge mig tips om hur jag kan få honom och mig glad så att jag slipper åka hem ?

Foto1366.jpg

Spana också in:

Well, man behöver vara ifred ibland. Sen att ni ska bo med varandra en hel sommar när ni är ~15 bast kanske inte är mest lyckat ever, för ni hade förr eller senare blivit vansinniga på varandra i alla fall.

Åk hem ett par dagar, åk tillbaka, säg "hey sekzy" och allt är bra igen. Gör inte världens största grej av att han är ärlig och vill vara för sig själv, ta det inte personligt och bli inte helt sänkt.

Träffa andra polare eller nåt. Lagom doser av varandra är bra.
Suri:

ibland vil bara vara själv och tänka på sig själv nån dag och spela hela dagen

Många av oss osociala människor kan helt enkelt inte stå ut med kontakt av andra människor hela dagarna när vi inte är vana vid det. Låt honom vara någon dag, det är skönt att varva ner.
värdeuppgift:

wow-nörd

Det där är, om jag inte isstar mig, age of empires

Suri:

Snälla ge mig tips om hur jag kan få honom och mig glad så att jag slipper åka hem ?

Lana med honom och hans vänner/ge honom en vecka av det låånga sommarlovet att umgås ed sina vänner/var en bitch och pajja hans dator.

Allvarligt, att kräva hans uppmärksamhet 24/7 i ett helt sommarlov är lite overkill.

Mitt tips är att vara med och lana, alltså spela dator med han och hans vänner. Ni kan ta pauser, gå ut på typ promenader, och du behöver inte sitta uppe hela natten. Lan är asnajs