Aviseringar
Rensa alla

pojkvänsproblem =(


Ämnesstartare

Hej!
Jo jag och min kille vi bor typ 3 timmar ifrån varan och nu på sommaren så bestämmde vi att jag skulle bo hos han hela lovet..ja det började bra men nu säger han att han ibland vil bara vara själv och tänka på sig själv nån dag och spela hela dagen (han är en gamer) Ja visst jag förstår honom men jag har inget att göra själv och nu har han bett mig att åka hem några dagar =( Jag fattar inte förut ville han alltid att vi skulle göra saker men nu förtiden vill han inget ??

Snälla ge mig tips om hur jag kan få honom och mig glad så att jag slipper åka hem ?

Foto1366.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Åk hem och förlora oskulden med någon som är mer värdig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:S

Man behöver ensamtid!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kryptera hans dator med ett bra lösenord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Well, man behöver vara ifred ibland. Sen att ni ska bo med varandra en hel sommar när ni är ~15 bast kanske inte är mest lyckat ever, för ni hade förr eller senare blivit vansinniga på varandra i alla fall.

Åk hem ett par dagar, åk tillbaka, säg "hey sekzy" och allt är bra igen. Gör inte världens största grej av att han är ärlig och vill vara för sig själv, ta det inte personligt och bli inte helt sänkt.

Träffa andra polare eller nåt. Lagom doser av varandra är bra.


   
SvaraCitera

Patetiska varelse![no-no]


   
SvaraCitera

Libertad:

Haha jag börjar alltid småskratta lite när jag ser din avatar, den ser så söt och dum ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är problemet, får skylla dig sj om du blir tsm med en wow-nörd


   
SvaraCitera

Plocka ut moderkortet från hans dator o åk hem. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

ibland vil bara vara själv och tänka på sig själv nån dag och spela hela dagen

Många av oss osociala människor kan helt enkelt inte stå ut med kontakt av andra människor hela dagarna när vi inte är vana vid det. Låt honom vara någon dag, det är skönt att varva ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

(han är en gamer)

Du förstår han, men han förstår inte problemet.
Hoppas han inser det snart.. eller så får du väll ta o väcka han genom att dumpa honom. Både för hans skull och din egen.

Flame me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa ett eget liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår om han vill ha egentid, otroligt frustrerande att endast umgås med en och samma person en längre period. har du inga kompisar att leka med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Haha jag börjar alltid småskratta lite när jag ser din avatar, den ser så söt och dum ut!

"ok"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va glad att han är ärlig och säger till iaf istället för att bara ignorera dig och att han förstår att det kanske inte var det smartaste att spendera hela sommaren tillsammans. Åk hem, va med lite vänner, ta det inte personligt, åk tillbaka och allt är najs igen!


   
SvaraCitera