Aviseringar
Rensa alla

Pokémon 4th gen


Ämnesstartare

Jag skulle behöva lite hjälp eftersom jag inte känner någon med Pokémon. Jag vill byta en Kadabra och en Haunter så dom utvecklas, och sen få tillbaka dom som Gengar och Alakazam. Det borde gå ganska snabbt och jag kan ge dom ett valfritt item var (vad du än vill) som tack för hjälpen. Jag har inte kommit så långt än, men om någon som är villig att hjälpa mig skriver i tråden eller skickar mig ett PM så skriver jag tillbaka när jag är redo. Senare ikväll eller imorgon. Funkar även senare för mig. Notera att detta är 4th gen, Platinum, Pearl eller Diamond.


   
Citera
zIGGE

Är det de första till DS? Isåfall har jag vem :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Är det de första till DS? Isåfall har jag vem :O

Ja.


   
SvaraCitera
zIGGE

Speltidning:

Ja.

kan hjälpa dig >.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

kan hjälpa dig >.o

Nu? Eller finns det någon annan som kan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bump, någon som kan hjälpa mig?


   
SvaraCitera
zIGGE

Speltidning:

Nu? Eller finns det någon annan som kan?

Ok, nörd som jag är [tard] har jag nu mitt ds och diamond framför mig. Vad gör jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Ok, nörd som jag är [tard] har jag nu mitt ds och diamond framför mig. Vad gör jag?

Trodde du hade försvunnit [ops]

Err jag vet inte, har inte spelat så mycket än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Vad gör jag?

Ta reda på vad du har för friend code så jag kan lägga till dig, på botten våningen av ett pokecenter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man väljer sin "Pal Pad" i sitt inventory så kan man se sin kod. Min är 0775 6392 6694. Lägg till den i din pal pad och säg mig din kod


   
SvaraCitera
zIGGE

Speltidning:

Om man väljer sin "Pal Pad" i sitt inventory så kan man se sin kod.

Måste regga mig på nintendo WFC först. Hur gör jag det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Måste regga mig på nintendo WFC först. Hur gör jag det?

Hade gått o lagt mig. Vad menar du? Jag behövde bara prata med någon tjej på bottenvåningen av ett pokécenter så fick ag min pal pad. Kommer inte ihåg att jag gjorde någonting särskilt.


   
SvaraCitera
zIGGE

Speltidning:

Hade gått o lagt mig. Vad menar du? Jag behövde bara prata med någon tjej på bottenvåningen av ett pokécenter så fick ag min pal pad. Kommer inte ihåg att jag gjorde någonting särskilt.

Jag har en pad pal men för att få min pal code måste jag in på nintendo WFC (deras online tjänst) först och registrera mig, eller något [tard]


   
SvaraCitera

Har båda, fast orkar inte koppla upp mig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Jag har en pad pal men för att få min pal code måste jag in på nintendo WFC (deras online tjänst) först och registrera mig, eller något [tard]

Om man prata med tjejen i mitten kassan på bottenvåningen kan man få reda på sin friend kod.


   
SvaraCitera