Aviseringar
Rensa alla

pokemon go långtråkigt?


Ämnesstartare

Tja!
Asså pokemon go börjar bli rätt tråkigt nu när man inte har några nya pokestops att gå till eller nått pokemons man ont fångat innan man får ju bara samma hela tiden


   
Citera

Jag vissnade för någon vecka sedan. Spelet var riktigt roligt i början. Jag spelade hur mycket som helst. Åkte miltals till andra städer för att även spela där.
Men tillslut blev spelandet väldigt mycket samma sak hela tiden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:
Jag vissnade för någon vecka sedan. Spelet var riktigt roligt i början. Jag spelade hur mycket som helst. Åkte miltals till andra städer för att även spela där.
Men tillslut blev spelandet väldigt mycket samma sak hela tiden. 

Ja det tycker jag med i början kunde man ju typ gå runt i flera timmar och spela men det blir tråkigt efter en halv timme nu 


   
SvaraCitera

Kina har också inte har att spela, inte vara nöjd?
Balklänningar


   
SvaraCitera

tråkigt innan man ens testat de, hela spelet är fail för de första man ska inte röra på sig samtidigt som man spelar 


   
SvaraCitera

Sagt hela tiden att den flugan kommer att vara över inom bara några månader.


   
SvaraCitera

Jag har spelat i mitt tempo hela tiden sedan det kom ut. Jag är glad över det, för jag har inte tröttnat. Det finns fortfarande massor pokémon som jag inte har fångat och jag ser fram emot vintern då generation 2 släpps. 


   
SvaraCitera

Hjärtlös:
Jag har spelat i mitt tempo hela tiden sedan det kom ut. Jag är glad över det, för jag har inte tröttnat. Det finns fortfarande massor pokémon som jag inte har fångat och jag ser fram emot vintern då generation 2 släpps. 

Vilken level hur många i pokedexen vilket lag?! Obs är ply.


   
SvaraCitera

bitter:

Vilken level hur många i pokedexen vilket lag?! Obs är ply.

Level 19, 76 fångade, team mystic. Svar på allt det fast vad du har?
Jag vet. Känner igen från mils avstånd, tro inget annat. Jag hoppades verkligen att du skulle vara kvar. 


   
SvaraCitera

21, 74, instinct 

Aha såg i nån annan tråd att alla du gillade hade försvunnit eller nåt sånt ;/ kul att du är tillbaka!


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Level 19, 76 fångade, team mystic. Svar på allt det fast vad du har?
Jag vet. Känner igen från mils avstånd, tro inget annat. Jag hoppades verkligen att du skulle vara kvar. 

Citerade nog inte
 


   
SvaraCitera

Trodde att jag gjorde Förvirrad 


   
SvaraCitera

bitter:
21, 74, instinct 

Aha såg i nån annan tråd att alla du gillade hade försvunnit eller nåt sånt ;/ kul att du är tillbaka!

Nice! Då är vi "fiender".

Ja.. men inte du? Eller hur mycket hänger du här nu för tiden? 
Förstår om du inte citerar pga bullshit loungen. (Kul att se dig igen också)


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Nice! Då är vi "fiender".

Ja.. men inte du? Eller hur mycket hänger du här nu för tiden? 
Förstår om du inte citerar pga bullshit loungen. (Kul att se dig igen också)

Mm men vi får spela ihop en dag ändå, när pmr också bor i din stad så jag kan slå bästa flugorna i en smäll. Är här för mycket. 


   
SvaraCitera
Gifted

Det ar valdigt mycket "skinner-box" over det spelet. Trottnade efter 2 veckor.


   
SvaraCitera