Aviseringar
Rensa alla

pokémon speldagbok


Ämnesstartare

här kan ni skriva vilket spel ni spelar av pokémon och hur långt ni kommit och vilka pokémon ni har och vilken level, hur det går för deras utvecklande och vad de heter. allt..!

----------------------------------------------------------

min fina pokémon utvecklades till en quilava!
och så fångade jag en zubat, en sentret och en rattata

jag vill att min sentret ska utvecklas till furret
den är gullig <3


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Minns inte namnen på alla pokemons längre. Men kommer ihåg att jag hade flera på högsta leveln som ung, var typ bäst i stan. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har också en Quilava [love]
Hoppas att den en dag utvecklas till en Typhlosion men jag är rädd för att jag kommer börja gilla någon annan pokemon innan vi kommit så långt [sad]

Men just nu är han level 15 och han är jätteduktig som kämpar så hårt för våra vinster och jag kommer fortsätta använda honom så länge jag kan!

Har inte fångat så många andra förutom en hakuna som verkade helt värdelös eftersom han inte hade någon attack skill [cry]???[sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, kommer spamma massa bilder med mina äventyr [blush] är just nu på fjärde gymmet.

är ambivalent till huruvida jag skall utveckla min pikachu till raichu eller inte [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här vill jag ha:

Image

den ska heta mary :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

åh, kommer spamma massa bilder med mina äventyr är just nu på fjärde gymmet.

bra! ser fram emot. jag har ju börjat spela nu, börjat om för tredje gången.
du kanske såg mina bilder i andra tråden? 😀

Chi Huang Ti:

är ambivalent till huruvida jag skall utveckla min pikachu till raichu eller inte

nej.. :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

bra! ser fram emot. jag har ju börjat spela nu, börjat om för tredje gången.
du kanske såg mina bilder i andra tråden? 😀

Jaa, det var nice! Vi får spamma ner den här tråden med våra häftiga äventyr!

Hjärtlös:

nej.. :'(

Men raichu är ju häftig [blush] dock gör ju utvecklingen att Pikachu inte kommer kunna lära sig massa braiga attacker så väntar med det tills den är typ lvl. 50 [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Jaa, det var nice! Vi får spamma ner den här tråden med våra häftiga äventyr!

mm noveller kanske, det kan bli väldigt spännande att läsa.

Chi Huang Ti:

Men raichu är ju häftig dock gör ju utvecklingen att Pikachu inte kommer kunna lära sig massa braiga attacker så väntar med det tills den är typ lvl. 50

ja, men kan du inte fånga en ny pikachu och utveckla den då?

pikachu är typ.. eller var, min idol. minns att jag sa att jag ville vara pikachu när jag skulle ansiktsmålas.. du vet som barn brukar :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

pikachu

Kan man hitta pikachu mitt ute i naturen ? [cute]

Fastnat lite.. kommit till ett ställe där man ska lösa ett pussel :S Fattar inte hur jag kan göra fel [confused] Jag tycker att jag får det att se ut som en pokemon men ingenting händer och trycker jag på S eller D så händer inget och ENTER stänger bara ned pusslet [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

den vill jag fånga.. ståtlig

Image

och den här så fin stjärna
superstar ska den heta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

mm noveller kanske, det kan bli väldigt spännande att läsa.

Jaa! Kommer nog mest posta bilder + fjantiga bildtexter dock [blush]

Hjärtlös:

ja, men kan du inte fånga en ny pikachu och utveckla den då?

ja, kanske är en bra idé! tycker det är lite synd att jag inte spelar silver just nu, då kan man få pokémon att para sig med varandra och få typ Pichu och så [sad] det är lite märkligt att Pikachu kläcks ur ett ägg. Hen är liksom en mus...

Hjärtlös:

pikachu är typ.. eller var, min idol. minns att jag sa att jag ville vara pikachu när jag skulle ansiktsmålas.. du vet som barn brukar :$

Gillar också Pikachu, men känns lite tråkigt att ha honom som favoritpokemon eftersom han är kändast [sad] Det är ju typ som att ha Beatles som favoritband, det är liksom ett jättebraband men lite tråkigt att ha som favorit.

Min favoritpokemon är Articuno för den ser ut som jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Kan man hitta pikachu mitt ute i naturen ?

vilket spel spelar du?

i röd och blå fångar du honom i skogen i början och i typ safari zone. men har för mig att man kan möta honom i "högt gräs" i de andra spelen!

Fasiken:

Fastnat lite.. kommit till ett ställe där man ska lösa ett pussel :S Fattar inte hur jag kan göra fel Jag tycker att jag får det att se ut som en pokemon men ingenting händer och trycker jag på S eller D så händer inget och ENTER stänger bara ned pusslet

åhå [sad] lägg upp en bild typ så kanske jag kan hjälpa dig eller så kan du kolla en walkthrough? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

ja, kanske är en bra idé! tycker det är lite synd att jag inte spelar silver just nu, då kan man få pokémon att para sig med varandra och få typ Pichu och så det är lite märkligt att Pikachu kläcks ur ett ägg. Hen är liksom en mus...

åh jag ska para ihop mina
visste inte att det gick :$

Chi Huang Ti:

Gillar också Pikachu, men känns lite tråkigt att ha honom som favoritpokemon eftersom han är kändast Det är ju typ som att ha Beatles som favoritband, det är liksom ett jättebraband men lite tråkigt att ha som favorit.

ja.. det är jobbigt för då tror alla att man inte vet någonting om "det" alltså vad det nu handlar om. men att ha en obskyr pokémon som favorit vill man inte heller.

Chi Huang Ti:

Min favoritpokemon är Articuno för den ser ut som jag.

Image
den har en bra min


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

vilket spel spelar du?

i röd och blå fångar du honom i skogen i början och i typ safari zone. men har för mig att man kan möta honom i "högt gräs" i de andra spelen!

Silver [cute]
Åh redan i början av spelen .. fast de låter ändå lite tråkigt att få honom så snabbt [blush]

Chi Huang Ti:

åhå [sad] lägg upp en bild typ så kanske jag kan hjälpa dig eller så kan du kolla en walkthrough? [blush]

nee kanske är ett jättelätt pussel och ville inte skämma ut mig [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera