Aviseringar
Rensa alla

pokémon speldagbok


Ämnesstartare

Hjärtlös:

åh jag ska para ihop mina
visste inte att det gick :$

du kan också para två jiggilypuff också och få igglybuff [blush]

finns massa söta pokémon-valpar!
Image

Hjärtlös:

ja.. det är jobbigt för då tror alla att man inte vet någonting om "det" alltså vad det nu handlar om. men att ha en obskyr pokémon som favorit vill man inte heller.

jaa [sad] jag tycker man ska ha ens om typ passar ens personlighet på något sätt. man kan lära sig mycket om en människa genom att ta reda på vad den har för favoritpokémon!

Hjärtlös:

den har en bra min

den är oerhört vacker [love] älskar vattenpokémon. typ lapras, gyarados, blastoise etc. [love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Åh redan i början av spelen .. fast de låter ändå lite tråkigt att få honom så snabbt

mjaa... gillar typ när man fångar honom i början, han är rätt sälsynt att stöta på i skogen och man blir alltid "fan vad nice!!! pikachu!" när man väl möter honom och typ "MÅSTE FÅNGA" [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

du kan också para två jiggilypuff också och få igglybuff

wigglytuff är söt!! vill ha den..

Chi Huang Ti:

jaa jag tycker man ska ha ens om typ passar ens personlighet på något sätt. man kan lära sig mycket om en människa genom att ta reda på vad den har för favoritpokémon!

mm, det är svårt att hitta sin personliga pokémon men jag tror det går om man tränar mycket och lär känna fler pokémon.

Chi Huang Ti:

den är oerhört vacker älskar vattenpokémon. typ lapras, gyarados, blastoise etc.

jag gillar mest eldpokémon tror jag eller egentligen alla "söta"
ponyta, vulpix, quilava och sen andra som inte är eld som mew


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett träd är ivägen.. [sad]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ett träd är ivägen..

ååh!

Om du går nedåt så kommer du till en byggnad man går igenom sedan är man vid grottan jag pratade om! Med det där pusslet!! kanske får värsta coola popcorn där JU 😀 måste spela o se nu [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Om du går nedåt så kommer du till en byggnad man går igenom sedan är man vid grottan jag pratade om! Med det där pusslet!! kanske får värsta coola popcorn där JU 😀 måste spela o se nu

ah tack!

Image

popcoen!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte hur man.. sätter dit bitarna
kan bara flytta på dom [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

h tack!

skulle du kunna länka till spelet? [blush]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

fattar inte hur man.. sätter dit bitarna
kan bara flytta på dom [cry]

Tror att man bara behövde trycka på D och flytta med piltangenterna sedan D igen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag fattar fan inte vad man trycker på när man lagt klart alla :S Kan fan inte ha lagt fel!! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh jag tror att jag nästan klarat pusslet nu

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara mitten kvar det var svårt men det är den där spökpokémonen :$
som är lila och mörk med rök omkring sig.. han är med i team rocket typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh ja lyckades 😀 de var nått med ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera