Aviseringar
Rensa alla

Pokémon X och Y!


Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Sant! Undrar hur det blir när den utvecklas, om den blir mer bäver eller mer groda

eller kanske en bananfisk :◊


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

Froakie (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

eller kanske en bananfisk :◊

Den måste ju ha kvar sitt bäver-attribut så det vore ju väldigt underligt [sad] Men kan tänka mig att den klär ut sig till ett annat djur som uteckling, typ en bäver som är utklädd till en bananfisk... [tard]


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

Det där tankesättet verkar nämligen endast finnas åt folk som la ner Pokémon för flera år sedan och nu tycker att dom nya Pokémonen är "dumma".

[blush]

Huvudet på spiken.

Chi Huang Ti:

Dock medger jag att många av de nya har helt idotiskt design (typ den som ser ut som en glass) men det hade j många av de gamla också (typ Jynx, Muk etc).

Jag tycker det verkar mycket vanligare med idiotisk design i de nyare spelen, fast så är jag ju rätt partisk, också. Har många gånger övervägt att testa dem, men tappar lusten av tidigare nämnd anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Den måste ju ha kvar sitt bäver-attribut så det vore ju väldigt underligt Men kan tänka mig att den klär ut sig till ett annat djur som uteckling, typ en bäver som är utklädd till en bananfisk...

tycker den redan ser lite bananing o fiskig ut, det är nog dens dolda egenskaper :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Jag tycker det verkar mycket vanligare med idiotisk design i de nyare spelen, fast så är jag ju rätt partisk, också. Har många gånger övervägt att testa dem, men tappar lusten av tidigare nämnd anledning.

Haha [blush] En av mina problem när jag spelar några av de nyare spelen är att jag bara fångar gamla Pokémon (hade typ Gengar, Alakazam, Psyduck etc. när jag spelade Pokémon Platinum eftersom jag redan "kände" dom Pokémonen och visste vad de gick för... Det känns som att det bästa sättet att njuta av Pokémon är att engagera sig även utanför spelen samtidigt som man spelar dom, typ samla på korten och titta på serien :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

tycker den redan ser lite bananing o fiskig ut, det är nog dens dolda egenskaper :O

Tänkte också att den ser lite fiskig ut, typ pga att tassarna ser lite ut som fenor [tard] Dessutom ser den ju typ ut som ett näbbdjur, och ett näbbdjur är ju näääästan en fisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Tänkte också att den ser lite fiskig ut, typ pga att tassarna ser lite ut som fenor Dessutom ser den ju typ ut som ett näbbdjur, och ett näbbdjur är ju näääästan en fisk.

Ae eller hur , näbbdjur är häftiga borde finnas näbbdjur inspirerad pokemón eller det gör det väl nån orange liten sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Ae eller hur , näbbdjur är häftiga borde finnas näbbdjur inspirerad pokemón eller det gör det väl nån orange liten sak

Image
Farfetchd finns ju! Han suger ju dock eftersom han DÖR när han tappar sin purjolök... Så jävla konstig Pokémon egentligen [sad]

Image
Psyduck är ju dock mer näbbdjur pga vattenpokemon och fågel! Det är även Miyamotos favoritpokémon, därmed blir den automatiskt ascool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

arfetchd finns ju! Han suger ju dock eftersom han DÖR när han tappar sin purjolök... Så jävla konstig Pokémon egentligen

hahahh en jävla purjo borde ju rottna, men den ser fågel ut

Chi Huang Ti:

Psyduck är ju dock mer näbbdjur pga vattenpokemon och fågel! Det är även Miyamotos favoritpokémon, därmed blir den automatiskt ascool

Jaaa! Den var det jag tänkte på, den ser sp wtfig ut, blicken helknäpp o så rund..hmm men sen den hete psyduck är det väl anka egentligen hmm
borde finnas en riktig hårig nebbdjurpokemón


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får man fråga om denna fråga är inriktad till en speciell " åldersgrupp" eller om bara Pokemon nördar får svara? Jag är klassikern som spelade detta som liten och jag tycker (Fennekin) var hetast [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Froakie (Du röstade på detta alternativ)

Pga ser frän ut. Orkar dock inte skaffa 3DS. Kommer det inte till vanliga DS? [sad]


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

Chespin (Du röstade på detta alternativ)

[shake] Det var bättre förr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Jaaa! Den var det jag tänkte på, den ser sp wtfig ut, blicken helknäpp o så rund..hmm men sen den hete psyduck är det väl anka egentligen hmm
borde finnas en riktig hårig nebbdjurpokemón

Sant [sad] Men det kommer ju typ 150 nya Pokémon nu, har vi tur kanske en blir ett näbbdjur!

mullis711:

Får man fråga om denna fråga är inriktad till en speciell " åldersgrupp" eller om bara Pokemon nördar får svara? Jag är klassikern som spelade detta som liten och jag tycker (Fennekin) var hetast

Nej då, alla får svara!

Ögon i en plåthink:

Det var bättre förr.

Det är bara du som är äldre och nostalgiserar dig [sad] Pokémon är alltid bra!


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

Det är bara du som är äldre och nostalgiserar dig [sad] Pokémon är alltid bra!

Ja, okej då. Kan inte uttala mig eftersom jag inte provat på de nya spelen. [cute]


   
SvaraCitera