Aviseringar
Rensa alla

Polaren så rolig att jag blir tråkig för min kille?


Ämnesstartare

Min killes bästa och nästan enda polare är en kille som är lite typisk Superglad, spela apa, skämtar hela tiden eller driver.. men kille tycker han är askul o garvar hela tiden.

Problemet är att jag känner att jag inte kan leva upp till att vara rolig längre för honom. Han säger själv att han inte har så kul med mig men mysigt. Jag vet inte vad jag ska göra för att han ska ha roligt med mig också.. inte bara mys. Vill att vi ska skratta lite mer tillsammans.

Jag kan aldrig vara lika crazy som hans kompis.. och rolig. när dom ser på film tycker min kille att det är lugnt att hans polare snackar o skämtar undertiden för att han tycker att han säger så roliga saker. men när vi ser på film vill han att jag ska vara tyst för att jag inte säger lika roliga saker, mer stör filmen...


   
Citera

bli funny shit


   
SvaraCitera

säg att du inte kan tävla med hans kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är din humor helt olik kompisens också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Är din humor helt olik kompisens också?

ja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill man va ihop med nån som tycker att man e tråkig. Skulle aldrig jag vilja va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg åt honom att han kan bli tillsammans med kompisen istället.,han verkar ju ändå vara "mallen" för hur din kille vill att hans partner ska vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

Problemet är att jag känner att jag inte kan leva upp till att vara rolig längre för honom.

Du kanske inte behöver vara rolig? Du har säkert andra egenskaper som han älskar hos dig. Fokusera på dom istället.


   
SvaraCitera

ha 0,7 promille i blodet konstant [smile]


   
SvaraCitera

meh de e ju bara polarn. Du e ju hans tjej för satan. Du ska inte känna dig hotad av hans killkompis.


   
SvaraCitera
Åtta

Alltså kolla. Det spelar ingen roll hur underbar och bra ens flickvän är. Hon kan ändå aldrig mäta sig mot ens bästa vän när det kommer till att ha roligt. [no-no]

Ni har olika roller. Så är det bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helvete vad folk överreagerar. Han kanske föredrar att faktiskt ha det mysigt snarare än roligt när han är med dig?


   
SvaraCitera

När ska brudar fatta att förhållanden inte är som på film.


   
SvaraCitera

majan:

Vill att vi ska skratta lite mer tillsammans.

Det är ju knappast enbart ditt fel. Jag skulle dessutom bli skitledsen om någon gick och sa åt mig att jag skulle hålla käften medan filmen spelade eftersom mina kommentarer var så tråkiga, det är ju världens insult! [surprised]

Det kan ju helt enkelt vara så att ni har olika humor, och jag tycker det är fel av honom att klaga på att du är tråkig, för det kan ju lika väl vara han som är omedgörlig eller vad man ska säga


   
SvaraCitera