Aviseringar
Rensa alla

Polens president död i flygkrasch


Hmm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hej harpya, ska vi ligga?

Nej det ska ni inte. [party]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Inte utan mig i alla fall..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Nej det ska ni inte. [party]

Inte utan mig i alla fall..

Värt vad du blivit territorial. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Värt vad du blivit territorial.

Manligt, eller hur? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppfriskande manligt till och med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror man på ickevåld och vet att död inte är en positiv spiral utan snarare en negativ skulle man inte fira eller njuta av såna här händelser. Samma olycka höll faktiskt på att hända någon månad efter att alliansen tillträtt, skulle vi fira det också? Jag gillar inte polens regering, som är full av konservativa fundamentalister, men jag tror inte något gott kommer komma ur detta eller att en ängel helt plötsligt kommer ta makten i landet för att ersätta nuvarande svin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ännu en som man inte sett på länge [surprised][cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

ännu en som man inte sett på länge

Jepp, jag är sjuk, något måste man få roa sig med under lovet. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Jepp, jag är sjuk, något måste man få roa sig med under lovet. [cute]

Det är välkommet, behöver en miljöflummsfix [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilket polen, nordpolen?

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Det är välkommet, behöver en miljöflummsfix

Har ni inga andra? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Fint land, detta! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Har ni inga andra? [surprised]

Du skriver sexigast [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Manligt, eller hur? [wink]

På ett väldigt töntigt sätt kanske. ;P

Anarkandi:

Tror man på ickevåld och vet att död inte är en positiv spiral utan snarare en negativ skulle man inte fira eller njuta av såna här händelser.

Var detta skrivet till mig? [confused] Jag tror inte på nåt icke-våld och har vad jag vet aldrig påstått mig göra det. Jag lever nämligen i verkligheten och inte i en gullig och förtrycksfri utopi. Här finns klasser, patriarkala och rasistiska strukturer och en hel del som måste krossas och så länge de finns kommer våld vara en nödvändighet.

Anarkandi:

Samma olycka höll faktiskt på att hända någon månad efter att alliansen tillträtt, skulle vi fira det också?

Ja. Jag skulle blivit överlycklig precis som när ​Eugene Terre'Blanche slogs ihjäl av två arbetare han inte betalat ut lönen till.

Anarkandi:

Jag gillar inte polens regering, som är full av konservativa fundamentalister, men jag tror inte något gott kommer komma ur detta eller att en ängel helt plötsligt kommer ta makten i landet för att ersätta nuvarande svin.

Har nog inte någon i tråden påstått heller. Var väl snarare lycklig över att de som tagit ifrån folken rätten till sina liv själva förlorade sina. Det kallar jag rättvisa och jag hoppas det samma händer Fredrik Reinfeldt, Wallenberg och en hel del andra.

96 stycken plockade, nu tar vi resten! [cheers]


   
SvaraCitera