Aviseringar
Rensa alla

Polerna smälter numera även underifrån..


Ämnesstartare

Att folk fortfarande tror på klimatbluffen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

hinner dö innan det blir alldeles för olidligt

Tror inte det nä. [cool]

Mumble:

Att folk fortfarande tror på klimatbluffen.

Ja en höxt sann sådan i så fall [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erik112:

Ja en höxt sann sådan i så fall [bigcheers]

Klimatförändringarna du ser har skett naturligt, likt alla andra gånger det skett klimatförändringar på jorden så har det skett utan påverkan från människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Klimatförändringarna du ser har skett naturligt,

Inte enligt klimatforskarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Klimatförändringarna du ser har skett naturligt, likt alla andra gånger det skett klimatförändringar på jorden så har det skett utan påverkan från människor.

Äntligen någon som förstår att jordens temperatur har förändrats på samma sen jorden kom till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erik112:

Inte enligt klimatforskarna.

Du tycker inte det är konstigt att dom ändrar det dom säger hela tiden? Och hela tiden kommer det nya ideér? Det enda klimatforskarna har gjort, är att skapa en miljardindustri baserat på klimatbluffen.


   
SvaraCitera
Issen

aristoteles:

Äntligen någon som förstår att jordens temperatur har förändrats på samma sen jorden kom till.

Fast den ändrar sig snabbare än förut, de är de flesta forskare eniga om... sen exakt hur mycke och fram och tillbaka diskuteras och jag är inte övertygad om nåt.
Men om vi lämnar själva uppvärmningen så kan man fundera på ändå hur nyttigt de är att bo i en stad där folk kör runt i cityjeepar och släpper ut 2-3 liter milen som folk sen går och andas in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erik112:

Tror inte det nä. [cool]

varför inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Fast den ändrar sig snabbare än förut, de är de flesta forskare eniga om... sen exakt hur mycke och fram och tillbaka diskuteras och jag är inte övertygad om nåt.

Det är väl ganska självklart att det sker olika snabbt hela tiden, hade haft jävligt svårt att tro att det skulle gå exakt likadant hela tiden utan några som helst förändringar. Så att det ändrar sig snabbare än förut säger ingenting direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Fast den ändrar sig snabbare än förut, de är de flesta forskare eniga om...

Möjligt, men vad jag vet finns inga bevis för vad som orsakar detta. Det känns som om media förvrider hela situationen.


   
SvaraCitera
Issen

aristoteles:

Möjligt, men vad jag vet finns inga bevis för vad som orsakar detta. Det känns som om media förvrider hela situationen.

Ofc they do, jag tror också på att jordens klimat alltid ändras... men jag tror också på att de påverkas mer nu pga oss... hur mycket vet jag inte... men vad jag är säker på att det är jävligt onödigt och inte hälsosamt att andas in bensingaser hela dagarna [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

men vad jag är säker på att det är jävligt onödigt och inte hälsosamt att andas in bensingaser hela dagarna [smile]

Det bör vi vara överens om.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara bra ju, kanske det blir lite vatten över till afrika[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Möjligt, men vad jag vet finns inga bevis för vad som orsakar detta.

Ingen är så blind som den som inte vill se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erik112:

Ingen är så blind som den som inte vill se.

Look who's talking.


   
SvaraCitera