Aviseringar
Rensa alla

Polhem


Ämnesstartare

God Konsument:

Men Polhem har typ 2 autonoma med mig inräknat och 4-5 andra vänsterungar. Vi har ju asmånga rassar, tror t.o.m. det går en ordförande eller något sånt från SDU där.

vill också ha razzar finns en ssu:are från lomma i ettan men minns inte vad han heter[shake]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

vill också ha razzar finns en ssu:are från lomma i ettan men minns inte vad han heter[shake]

Kanske borde lämna ut honom till AFA eller något? [shake] Fast de bör ju ha koll på alla SDUare redan i och för sig.

De enda vänsterungar jag vet på Polhem, utom mig själv och några fjortistjejer som inte kan räknas till den riktiga vänstern, är Konstiga Gänget som alltid sitter i en korridor och diskuterar vem de är i Nalle Puh och liknande. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

vadå man blir inte något bättre efter tre år på den tardskolan[party]

[chocked] Låter som en jävligt värd skola i så fall, körkort och bra jobb.
Inte illa, inte illa.
Man tjänar ju jävligt bra som soppgubbe också, svårt som fan att få sånt jobb tbh.


   
SvaraCitera

Alabama Rocker:

Man tjänar ju jävligt bra som soppgubbe också, svårt som fan att få sånt jobb tbh.

Gör man verkligen det? Jag kände innan en kille vars farsa är sopgubbe och han säger att han hellre skulle dö än att bli sopgubbe för att hans farsa tjänar så lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Jag går där, som Chickfactor sa så suger det. [party] Men det gör alla Lunds skolor så det spelar ingen roll egentligen.

"Ja ä int bitter"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Gör man verkligen det? Jag kände innan en kille vars farsa är sopgubbe och han säger att han hellre skulle dö än att bli sopgubbe för att hans farsa tjänar så lite.

Vad jag har hört så gör man det.[shake]
Det kanske är så att ungen inte lärt sig att uppskatta pengar än?


   
SvaraCitera

Ståltråden:

"Ja ä int bitter"

Alabama Rocker:

Det kanske är så att ungen inte lärt sig att uppskatta pengar än?

Vet inte, har inte snackat med killen på flera år. [crazy] Det var nån som berättade att han sagt så för nån dag sedan så det var därför jag kom att tänka på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Kanske borde lämna ut honom till AFA eller något? Fast de bör ju ha koll på alla SDUare redan i och för sig.

har ingen aning vem du pratar om[shake] han var ju inte med i sdu utan ssu

jajustdet gick någon annan polhemsunge i tvåan på något möte men tror han blev lite skrämd av vår sekt och vårt sektande[shake]

God Konsument:

De enda vänsterungar jag vet på Polhem, utom mig själv och några fjortistjejer som inte kan räknas till den riktiga vänstern, är Konstiga Gänget som alltid sitter i en korridor och diskuterar vem de är i Nalle Puh och liknande.

gillar weirdos[party]

Alabama Rocker:

Låter som en jävligt värd skola i så fall, körkort och bra jobb.
Inte illa, inte illa.
Man tjänar ju jävligt bra som soppgubbe också, svårt som fan att få sånt jobb tbh.

visserligen pajar man ju ryggen totalt men jag har aldrig fattat varför man ska gå samhäll de flesta som går på polhem (från min gamla skola) kommer ju ändå aldrig in på incasharlinjerna utan får något jobb med exakt samma lön som sopgubbar.

Iofs kommer jag inte heller in på något sånt men jag vet inte jag förväntar mig å andra sidan inte någon hög lön och vill inte heller ha det.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

har ingen aning vem du pratar om[shake] han var ju inte med i sdu utan ssu

Menade inte han, men går en på min skola som jag tror är typ ordförande i SDU eller något sånt. [bigsmile]

Chickfactor:

jajustdet gick någon annan polhemsunge i tvåan på något möte men tror han blev lite skrämd av vår sekt och vårt sektande[shake]

Haha, ör du Olof btw? Stod nån Olof på kontaktlistan på mötet idag.

Chickfactor:

gillar weirdos[party]

Jag med egentligen, men de är lite för wierd för mig typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Haha, ör du Olof btw? Stod nån Olof på kontaktlistan på mötet idag.

är jag med var så rebellisk att jag sket i att meddela att jag inte skulle komma[cool]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

är jag med var så rebellisk att jag sket i att meddela att jag inte skulle komma[cool]

Haha, jag var enda killen där. Tror inte att de tyckte om mig, alla kollade snett när jag sa att jag var från SUF. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Haha, jag var enda killen där. Tror inte att de tyckte om mig, alla kollade snett när jag sa att jag var från SUF.

men uvbrudarna flörtade ju med han andra suf:aren när jag var där:@


   
SvaraCitera

Chickfactor:

men uvbrudarna flörtade ju med han andra suf:aren när jag var där:@

Haha, gjorde de? [bigsmile]

Var iofs tanterna som kolla snett. Men var bara en UV-tjej och en SSU:are och jag, alla andra var kärringar typ. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Haha, gjorde de?

Var iofs tanterna som kolla snett. Men var bara en UV-tjej och en SSU:are och jag, alla andra var kärringar typ.

de gamla sneade mig som fan eftersom vi var två från ssu och dom trodde vi tänkte att hon inte kunde klara det själv;F


   
SvaraCitera

Chickfactor:

de gamla sneade mig som fan eftersom vi var två från ssu och dom trodde vi tänkte att hon inte kunde klara det själv;F

Haha. Er SSUare var typ den enda som prata med mig.


   
SvaraCitera