Aviseringar
Rensa alla

Polisanmäla?


Ämnesstartare

Igår så hade jag en fest i mitt lilla radhus och när jag skulle köra ut en tjej så slog hon mig på käken med ett knytnävsslag och sedan drog mina kompisar bort henne ifrån mig och sparka ut henne. Sen efter ca 30 minuter så kommer tjejen tillbaka och drar i mitt hår och ger mig ännu ett slag på precis samma ställe.

Kan jag polisanmäla henne? Vad kan hon få för straff då?


   
Citera
Ämnesetiketter

Sofie0809:

Kan jag polisanmäla henne? Vad kan hon få för straff då?

Låt hon vara. Att hon betedde sig som en idiot räcker.


   
SvaraCitera

har du blåmärken etc så det går att bevisa?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

(tycker för övrigt det känns ovärt att anmäla när det inte var något värre)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min läpp är helt svullen samt sprucken på insidan och har över 10 personer som kan vittna om det.


   
SvaraCitera

Sofie0809:

Min läpp är helt svullen samt sprucken på insidan och har över 10 personer som kan vittna om det.

Tycker att du ska prata med den här kvinnan istället. Låt hon dras med sin skam.


   
SvaraCitera

anmäl


   
SvaraCitera

var hon full?


   
SvaraCitera

Låter som att du har blivit misshandlad. Kör i vind!

Macktorsken:

Låt hon vara. Att hon betedde sig som en idiot räcker.

Ja, fan vad jobbigt det måste vara för henne, stackars tjej som slår andra människor! Måste vara tufft för henne. :\


   
SvaraCitera

Pansarvalp:

Ja, fan vad jobbigt det måste vara för henne, stackars tjej som slår andra människor! Måste vara tufft för henne. :\

Förhoppningsvis så tycker alla på festen att hon var en idiot. Hon betedde sig nog inte så bra på festen heller om hon vart utslängd.


   
SvaraCitera

anmäl henne eller lös det själv genom att slå henne


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Förhoppningsvis så tycker alla på festen att hon var en idiot. Hon betedde sig nog inte så bra på festen heller om hon vart utslängd.

Skulle det vara en anledning att inte polisanmäla, menar du?


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Låt hon vara.

HENNE

Macktorsken:

Låt hon dras med sin skam.

HENNE igen

och vad för bullshit snackar du om? ofta man låter det vara. en person som slår en annan ska straffas på nåt sätt och inte genom "skam"


   
SvaraCitera

Pansarvalp:

Skulle det vara en anledning att inte polisanmäla, menar du?

Ja. Tycker det är onödigt att anmäla.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

patrick bateman:

och vad för bullshit snackar du om? ofta man låter det vara. en person som slår en annan ska straffas på nåt sätt och inte genom "skam"

Larvigt att anmäla någon över svullen läpp.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Larvigt att anmäla någon över svullen läpp.

Beror väl lite på om hon har gjort det tidigare eller inte.


   
SvaraCitera

Det är klart du ska anmäla. Det är inte okej att gå runt och slå folk på käften.


   
SvaraCitera