Aviseringar
Rensa alla

Poliser är korkade [tired]


Hando:

Big deal

Ta till dig istället.
Jag tycker det är bra om/när folk rättar mig, man lär sig.


   
SvaraCitera

Journalisterna skriver ifs artikeln inte polisen, så vem är de som är korkad?


   
SvaraCitera
edroon

cannabis:

Journalisterna skriver ifs artikeln inte polisen, så vem är de som är korkad?

exakktt!!! här har vi en kille i sina bästa år som fattar!


   
SvaraCitera
Issen

jaag_91_:

Man i 60-årsåldern hittades död med igentejpad mun – polisen misstänker mord

cannabis:

Journalisterna skriver ifs artikeln inte polisen, så vem är de som är korkad?

Man har vid extrama fall hittat saker som ser ut som mord men varit självmord så det är väl självklart att man misstänker mord... det innebär att man utreder saken vilket är precis det dom ska.

Ska dom skriva... detta är mord och sen visar det sig att det faktiskt inte är det? Därför skriver man misstänker vilket har samma praktiska effekt, jo man utreder det.


   
SvaraCitera

sluta brainfucka mig, jag är inte frisk


   
SvaraCitera

puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

puss

puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast det är väl bättre när de ska göra psykutredningar på människor som våldtagit/mördat en drös utav människor. "Hmm undrar om han/hon är sjuk"..

Ja, jag vet att det kan komma att påverka straff om personen lider utav en psykisksjukdom ect etc. Tycker bara att det är lite oroväckande att folk som gör så sjuka saker kan bli "friskförklarade".

"Han lider inte utav någon psykiskstörning"


   
SvaraCitera

Issen:

Ska dom skriva... detta är mord och sen visar det sig att det faktiskt inte är det? Därför skriver man misstänker vilket har samma praktiska effekt, jo man utreder det.

Dem skriver oavsett så om de är glasklart så gör tidningarna.
Spelar roll ...


   
SvaraCitera
Issen

cannabis:

Dem skriver oavsett så om de är glasklart så gör tidningarna.
Spelar roll ...

Word, men han drog ju in polisen i det och det är inte glasklart till en början.


   
SvaraCitera

HighParadise:

Tycker bara att det är lite oroväckande att folk som gör så sjuka saker kan bli "friskförklarade".

Ja, eller hur?!
En av mina starkaste åsikter. Folk som mördar (om det inte är i krig, nödvärn eller typ man kommer hem, ser hela sin familj mördad, är hundra procent säker på vem det är, han är kvar och man dödar den) är fasen inte friska.


   
SvaraCitera
Hando

Link:

Jag tycker det är bra om/när folk rättar mig, man lär sig.

Jo, men det är individuellt vad man tycker; vissa gillar det, andra inte [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

är fasen inte friska.

Tack för det. Äntligen någon som fattar.


   
SvaraCitera

Hando:

Big deal

Ja, faktiskt. Sluta skriv som ett särbarn.


   
SvaraCitera

HighParadise:

Tack för det. Äntligen någon som fattar.

Nä, tack. Jag vet. Höll en diskussion på ett annat forum om det här. Huruvida fängelsestraff är lämpligt eller ej för mördare. Det var bara jag och en till mot typ hundra andra som höll ståndpunkten att det inte är ett vettigt alternativ, så länge det inte är i anslutning till vård.


   
SvaraCitera