Aviseringar
Rensa alla

Poliser i tunnelbanan



   
Citera
Ämnesstartare

Jätteförvånad, trodde alla poliser var snälla, fattar inte hur det här kan hända, vi lever ju trots allt på 10-talet, i en fantastisk demokrati som Sverige, ett I-land, hur kan något sånhär hända, vi får ju för fan rösta var fjärde år!

Nej det är helt otroligt, jag är så förvånad att jag får pungvred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

http://tuggarna.posterous.com/polisen-som-mitt-i-tunnelbanan-star

​​

Haha, grym snubbe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte förvånad över att sådant händer, men jävligt glad att han kunde återskapa materialet.

Det är nu man får hoppas att borgerlig media tar sitt ansvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha om man inte har bråttom så är man knarkare[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Det är nu man får hoppas att borgerlig media tar sitt ansvar.

lol


   
SvaraCitera

Creds till snubben som återställde allting i efterhand, och som dessutom höll humöret genom hela händelsen. Hade själv blivit väldigt upprörd och arg på dem.

Tycker det är synd att det verkar finnas så många poliser som missbrukar sin position och beter sig på det här viset, leder ju inte till något gott.
Tyckte det var OERHÖRT drygt av polisen som spydigt frågade om killen skulle följa med urinprov. Vad skulle det ens vara bra för?
"Du verkar jävligt muntorr"
Vad är det meningen att man ska vara när man trakasseras av två vuxna män utan egentlig anledning. [tard]


   
SvaraCitera

Jag blir faktiskt lite rädd. Så får inte poliser uppföra sig[no-no] Gillar snubbens blogg dock, mycket bra gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så det funkar i tuben ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är bra att sånt här händer. Folk kanske börjar inse att staten varken är snäll eller vill vårat väl.


   
SvaraCitera
Åtta

Blev lite illamående av att se filmen, även om jag inte är speciellt förvånad. Att polisen inte består utav endast de mest färggranna kritorna är väl knappast någon nyhet.

Det ska bli intressant att se vad som skrivs om detta i mainstream-media.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det ska bli intressant att se vad som skrivs om detta i mainstream-media.

Kommer väl framstå som en enstaka incident med två dumma individer, gärna med ett liten brasklapp om att "det kan nog ändå varit han som startade". Sedan kommer efter mycket tjaffs poliserna ändå få jobba kvar på samma sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"aa men vänta nuu, du e jävligt muntorr" Haha, herregud.
Vilka pajaser till poliser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Finns dock lite kritik mot Nilssons journalistik (en av två som driver bloggen).
Ha det i bakhuvudet bara.


   
SvaraCitera