Aviseringar
Rensa alla

Politiker mer värda än "vanliga låginkomstare" ?


tigr
 tigr

Ganon:

Bestämma över sina egna löner, sitta på arslet och rulla tummarna och ändå få betalt etc etc.

Det kan vem som helst göra som driver ett framgångsrikt företag också. Din poäng?

mullis711:

De får skattefuska och komma undan med det, ha stora "fester" som när Gudrun schyman brände 100.000 kronor.

Någon på särskolan borde dra in ditt datorkörkort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

svårt för sanningen eller?

sanningen att LO mörkade ett PR-jippo där inte en enda kriminell handling begicks och som dessutom kom upp på löpsedlarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Någon på särskolan borde dra in ditt datorkörkort.

Oj här har vi en avundsjuk Svenne banan, har du inget att tillföra i tråden så är det bara att försvinna från denna tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Det kan vem som helst göra som driver ett framgångsrikt företag också. Din poäng?

Nej, man måste fortfarande vara aktiv i företaget för att kunna få ut någon lön. Bryr man sig inte om sitt företag så går det i konkurs.


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

mullis711:

Oj här har vi en avundsjuk Svenne banan, har du inget att tillföra i tråden så är det bara att försvinna från denna tråd.

Avundsjuk på? Kan inte bestämma mig för om du trollar eller om du bara är korkad. Det är inte mindre olagligt att fiffla med skatten som politiker. Byfåne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Och? Förklara mer tack

De är inte bara mindre värda än oss andra, de är mindre värda än ingenting alls. Det hade alltså varit bättre om de försvann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Det stämmer du är mer värd än andra, hur mycket tjänar du EFTER skatt?

asså får betalt för ca 4h i månaden såå [confused][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Det är inte mindre olagligt att fiffla med skatten som politiker. Byfåne.

Snacka om att vara naiv, du vet verkligen inte om hur det ser ut och hur mycket mygel som politiken innebär. Se bara på USA de utnyttjar låginkomstare med att sänka priset på skräpmat så de ska köpa det istället och fetma % ökar, speciellt i Texas och Missisippi

Byfåne?? HAHA kommer från en större stad ( 130.000 invånare) så snacka inte massa skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Se bara på USA

JAG TROR DU BEHÖVER STUDERA GEOGRAFI


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

JAG TROR DU BEHÖVER STUDERA GEOGRAFI

Jag jämförde med ett annat land, problem?!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Jag jämförde med ett annat land, problem?!!

VÄLDIGT MÅNGA PROBLEM EFTERSOM DE BÅDA LÄNDERNA ÄR VÄLDIGT OLIKA JA

"SVENSKA POLITIKER FIFFLAR PGA KOLLA BARA PÅ USA"

"SVENSKA DJUR ÄR UTROTNINGSHOTADE, KOLLA BARA PÅ JÄTTEPANDAN"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

VÄLDIGT MÅNGA PROBLEM EFTERSOM DE BÅDA LÄNDERNA ÄR VÄLDIGT OLIKA JA

"SVENSKA POLITIKER FIFFLAR PGA KOLLA BARA PÅ USA"

"SVENSKA DJUR ÄR UTROTNINGSHOTADE, KOLLA BARA PÅ JÄTTEPANDAN"

Var vill du komma? Kanske du bör vara mer detaljerad om du vill att någon ska ta dina meningslösa argument på allvar [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Kanske du bör vara mer detaljerad om du vill att någon ska ta dina meningslösa argument på allvar

Å HERRE


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

mullis711:

Snacka om att vara naiv, du vet verkligen inte om hur det ser ut och hur mycket mygel som politiken innebär. Se bara på USA de utnyttjar låginkomstare med att sänka priset på skräpmat så de ska köpa det istället och fetma % ökar, speciellt i Texas och MissisippiByfåne?? HAHA kommer från en större stad ( 130.000 invånare) så snacka inte massa skit

Och det vet du, eller? Antar att du hunnit se mycket nere i pojkrummet i mammas källare.
Trådstarten handlade om Sverige.

Datorkörkortet som sagt....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Datorkörkortet som sagt....

Det roliga är att du tror att det finns datorkörkort överhuvudtaget, körd i hela skallen är du vilket inte förvånar mig då jag är mer värd än dig& har lyckats i livet + mer erfarenhet av verkligheten. Jag har varit i USA och sett hur det är, alla dessa förnekelser från politikerna om att de minsann inte sänker priset på snabbmat med flit, allt handlar om PENGAR

P12 Gå och lägg dig


   
SvaraCitera