Aviseringar
Rensa alla

Politiksnack


Mutternskruv: Jag bestämmer inte. Jag vill så gärna bestämma, men har aldrig fått och kommer aldrig få, därför trollar jag på internetforum i stället och låtsas vara något jag inte är

Tumme ned

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tumme ned

Hjärta

Du skall inte tro att jag ger dig nåd, du har vidgat Mutternskruv, härskare över att bestämma viktiga saker som politik! Du skall förevig bli fördömd till minsta smula!


   
SvaraCitera

Mutternskruv: du har vidgat Mutternskruv

EwwwTardig

Mutternskruv: Du skall förevig bli fördömd till minsta smula!

haha "till minsta smula", vad gulligtMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

EwwwTardig
haha "till minsta smula", vad gulligtMycket glad

Hjärta

Du är inte klok! Vet du ens vem du har att göra med? Jag är en seriös politiker som har lärt mig av min svenska rätt att bestämma grovt över staten! Du kommer darra när du förstår att jag bestämmer!


   
SvaraCitera

Mutternskruv: Du är inte klok!

Har jag inte påstått mig vara hellerIcke!Det är tråkigt och överskattat att vara klokIcke!

Mutternskruv: Vet du ens vem du har att göra med?

Ja, ett trollSover

Mutternskruv: Jag är en seriös politiker

Skulle inte förvåna mig om du var Jimmie ÅkessonMycket glad

Mutternskruv: Du kommer darra när du förstår att jag bestämmer!

Jag förnekar inte bara ditt bestämmande utan jag förnekar även din existens, troll.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Har jag inte påstått mig vara hellerIcke!Det är tråkigt och överskattat att vara klokIcke!
Ja, ett trollSover
Skulle inte förvåna mig om du var Jimmie ÅkessonMycket glad
Jag förnekar inte bara ditt bestämmande utan jag förnekar även din existens, troll.

Hjärta

Du din! Jag blir så arg och bestämd när jag möter sådana illegala mänskligheter, jag är inte klar! Jag är den som bestämmer! Jag är mognast! Ni alla är bara små mineraler i mitt vatten! Ni skall alla införskaffa mig en tron att sitta på medans jag bestämmer saker.


   
SvaraCitera

Mutternskruv: illegala mänskligheter

Mycket glad

Mutternskruv: Jag är mognast!

hahahah

Mutternskruv: Ni alla är bara små mineraler i mitt vatten!

hahahahahaha

Mutternskruv: Ni skall alla införskaffa mig en tron att sitta på medans jag bestämmer saker.

FörvånadHar du inte en sådan redan? Bra att du skrev det, för då bekräftar du bara att du inte bestämmer ett skitMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Mycket glad

hahahah
hahahahahaha
FörvånadHar du inte en sådan redan? Bra att du skrev det, för då bekräftar du bara att du inte bestämmer ett skitMycket glad

Hjärta

Nu är jag överkokt! Det ska du ha jävligt klart för dig! En ny era då invasioner av sådana som du försvinner! Puts! Väck! En era där jag är respekterad för den grova manlighet jag besitter. Du skrattar nu, men sedan är det du som får svälja gröten. Låten eran, Mutterskruv.. Börja!!


   
SvaraCitera

Mutternskruv: Nu är jag överkokt! Det ska du ha jävligt klart för dig!

Oh noes

Mutternskruv: En ny era då invasioner av sådana som du försvinner!

Ehh... ok?

Mutternskruv: Puts!

Jo tack, min bil skulle behöva putsas liteGladSnällt av digGlad

Mutternskruv: En era där jag är respekterad för den grova manlighet jag besitter.

Bra att det är utrett, kunde nämligen inte riktigt avgöra om du var kille eller tjej, bara att din mentala ålder ligger någonstans mellan 12 och 15.

Mutternskruv: men sedan är det du som får svälja gröten

Gröt är faktiskt gottIcke!

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Oh noes
Hjälp!
min bil skulle behöva putsas liteGladSnällt av dig om du skonar mig!Glad
Bra att det är utrett, kunde nämligen avgöra att du var en kille med tanke på manligheten och bestämda, grova sättet du för dig åt. din mentala klokhet ligger någonstans mellan 100 och 100 års erfarenhet
är faktiskt imponerad!

Hjärta


   
SvaraCitera

Så gulligt att du ger intrycket av att vara så ilsken att du tappat en del av din skrivförmågaMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Så grovt av dig att du ger intrycket av att vara så bestämd att jag blir rädd! Snälla skona mig!

Hjärta

Endast den som får syndernas förlåtelse kan bli förlåten av mitt grova sätt att existera, förstår att du blir skraj med tanke på min min manliga charm när du fick reda på hur bestämt jag bestämmer saker.


   
SvaraCitera

Haha vad gullig du är. Någon manlig charm har du inte... inte kvinnlig heller. En barnslig däremot, man får nog ett litet humm om hur det är att ha barn av att skriva med dig eller bara se hur du uttrycker digGlad

Du är: En rebellisk tonåring som ska göra uppror och göra raka motsatsen till vad alla säger. Eller ok, jag vet att du är ett troll, men du beter dig som en rebellisk tonåring i alla fallGlad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Haha vad gullig du är. Någon manlig charm har du inte... inte kvinnlig heller. En barnslig däremot, man får nog ett litet humm om hur det är att ha barn av att skriva med dig eller bara se hur du uttrycker digGlad

Du är: En rebellisk tonåring som ska göra uppror och göra raka motsatsen till vad alla säger. Eller ok, jag vet att du är ett troll, men du beter dig som en rebellisk tonåring i alla fallGlad

Hjärta

Tonåring?! Jag är en fräsch manlig bastant politiker med åsikter som är så bestämda att man avdunstar! Och barnslig?! Jag är minst lika mogen som jag är bestämd, alltså är jag mogen,tuff,charmig, jag har skola imorgon jag måste fan sova nu godnatt trevligt att pratas vid! 😉


   
SvaraCitera

Mutternskruv: Jag är minst lika mogen som jag är bestämd

Mutternskruv: jag har skola imorgon

Mycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera