Aviseringar
Rensa alla

Politiskt inkorrekta bakverk, rätt eller fel?


Ämnesstartare

Enligt blablabla LÄS så har SVT anmärkt att SvD visat upp bakverk som påminner om ett Hakkors. Detta handlar alltså om den klassiska julstjärnan.

finskajulstjrnor.jpg

Som hängiven snaskexpert kan jag säga att detta bakverk endast funkar i kris. De smakar inte så jävla bra med andra ord. Men för att komma till frågan:

Skulle du avstå bakverk som bar på politiska budskap, t.ex. en Prinsesstårta med ett Hakkors på, eller en donut med Stalinmotiv? Eller tror du att bakverk och politik inte har något att göra med varandra?


   
Citera

kul med nazism


   
SvaraCitera

Jag är inte så förtjust i bakverk men jag skulle lätt kunna ta mig en hakkorsbakelse eller Stalinmuffin det jag däremot helst  avstår är Svenska dagbladet.


   
SvaraCitera

dazed:
Jag är inte så förtjust i bakverk men jag skulle lätt kunna ta mig en hakkorsbakelse eller Stalinmuffin det jag däremot helst  avstår är Svenska dagbladet.

hur?


   
SvaraCitera

wtf dagens sammhäle (ja jag skrev rätt säger vi 


   
SvaraCitera

Tabulhaneaua:

hur?

Vad undrar du?


   
SvaraCitera

dazed:

Vad undrar du?

vadå?


   
SvaraCitera

Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Jag är inte så förtjust i bakverk men jag skulle lätt kunna ta mig en hakkorsbakelse eller Stalinmuffin det jag däremot helst  avstår är Svenska dagbladet.

Ja, Svenska dagbladet är en riktigt jävla borgartidning, det är sant. MEN de har Andres Lokko och där blir jag svag 🙁


   
SvaraCitera

det är precis vad det heter... en stjärna.

vet inte vad de kallas men såna stjärnor som barn kan springa med i vinden/blåsa på för att få fart på dem. ska man förbjuda barn från att leka med det pga icke-pk?


   
SvaraCitera

Skulle kunna äta en, men inte betala för den.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Ja, Svenska dagbladet är en riktigt jävla borgartidning, det är sant. MEN de har Andres Lokko och där blir jag svag 🙁

Vad fan gör han där egentligen?


   
SvaraCitera

Jag bryr mig verkligen inte. Jag blir så trött på att det ska bli PK-panik över småsaker Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
det är precis vad det heter... en stjärna.

vet inte vad de kallas men såna stjärnor som barn kan springa med i vinden/blåsa på för att få fart på dem. ska man förbjuda barn från att leka med det pga icke-pk?

Haha, när SVT är i farten med censurerings-staven i högsta hugg så kan vad som helst hända
:DD


   
SvaraCitera
lax
 lax

omg bojkotta! hehe, boj... spotta. hehe, om man glömmer.


   
SvaraCitera