Aviseringar
Rensa alla

Politiskt test online


Hej !

Jag har letat miljoner gånger efter ett test på internet som hjälper dig att hitta vilket parti som tycker mest likt dig själv.
Däremot har jag inte hittat ett enda, som skapades efter år 2006... [sad] Och det har ju blivit många förändringar sedan dess..

Är det någon som har hittat en sida, där man kan testa vilket parti man ligger närmast ? Som inte är sådär jätte gammalt ?

Tacksam för svar [cheers]
Vette_cat
(Numer Dark_solitude överallt annars..)

Note: Resultaten från testet på bilden är inte mina.

136173995_156b524cc1_o.gif


   
Citera

Du är en förtappad själ. [party]


   
SvaraCitera

SD är partiet för dig, du har ju skrivit att du trivs med att vara trångsynt [zzz]


   
SvaraCitera
Vision

Corvette_cat:

Note: Resultaten från testet på bilden är inte mina.

Tur det! [crazy]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Du är en förtappad själ.

Wow. vilket parti ska jag höra till då ? eh. tack för ett jävligt dåligt svar. du själv är nog inte bäst i världen du heller så. jag har inte sagt vad jag tycker om dig, så varför ska du öppna munnen ? -.-


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

jag har inte sagt vad jag tycker om dig, så varför ska du öppna munnen ? -.-

Nån måste ju börja ditt stolpskott [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

SD är partiet för dig, du har ju skrivit att du trivs med att vara trångsynt

-.- Nu bad jag inte att någon skulle göra en egen utvärdering åt mig. Jag tycker bara att saker och ting ska vara rättvist och att minoriteter inte ska bli dåligt behandlade, att barn med diagnoser ska få hjälp, inte skrattas åt. och att svenskar inte ska få lida misär för att invandrare ska ha det bra. Sverige demokrat ? kanske. -.-


   
SvaraCitera

http://www.dn.se/2.738/partitestet-1.105327

går dock ej att göra längre

klicka på ¨tillbaka till testet¨ o du failar


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Nån måste ju börja ditt stolpskott

Jaha, så det är fullt nödvändigt att man ska bete sig som en idiot och vara taskig mot andra ? shit alltså. DU är förtappad.


   
SvaraCitera

värde uppgift:

http://www.dn.se/2.738/partitestet-1.105327

går dock ej att göra längre

klicka på ¨tillbaka till testet¨ o du failar

Tack ... Det var det bästa svaret hittils.. [love]


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

-.- Nu bad jag inte att någon skulle göra en egen utvärdering åt mig

Jag vet, men ville vara snäll så jag hjälpte dig i alla fall!

Corvette_cat:

Jag tycker bara att saker och ting ska vara rättvist och att minoriteter inte ska bli dåligt behandlade, att barn med diagnoser ska få hjälp, inte skrattas åt. och att svenskar inte ska få lida misär för att invandrare ska ha det bra. Sverige demokrat ? kanske. -.-

Tror att många tycker annorlunda än det där, har hört att sossarna är för att man ska garva åt folk med diagnoser, moderaterna förespråkar förtryck av minoriteter och centerpartiet vill att svenskar ska lida [crazy]


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Tack ... Det var det bästa svaret hittils..

tror iaf det är den


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Jaha, så det är fullt nödvändigt att man ska bete sig som en idiot och vara taskig mot andra ? shit alltså. DU är förtappad.

Vem har sagt att det var nödvändigt, ditt argument för att inte göra det var dock korkat [crazy]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Tror att många tycker annorlunda än det där, har hört att sossarna är för att man ska garva åt folk med diagnoser, moderaterna förespråkar förtryck av minoriteter och centerpartiet vill att svenskar ska lida

[shake] uhh.. nu såg det ju ljust ut....


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Vem har sagt att det var nödvändigt, ditt argument för att inte göra det var dock korkat

Jag har inte ens gett ett argument till varför man inte ska göra det än. det var det jag trodde att du skulle fråga efter.


   
SvaraCitera