Aviseringar
Rensa alla

Politiskt test online


Corvette_cat:

Jag har inte ens gett ett argument till varför man inte ska göra det än. det var det jag trodde att du skulle fråga efter.

Jo det har du


   
SvaraCitera

värde uppgift:

tror iaf det är den

Fan, om du ger det bästa svaret i en tråd, och jag det sämsta, så har det hänt något mycket konstigt.

Eller så har Corvette dålig smak.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Fan, om du ger det bästa svaret i en tråd, och jag det sämsta, så har det hänt något mycket konstigt.

gör som du alltid gör, gå o krama en tall så mår du mkt bättre[y]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Jo det har du

Vart och när. Det är så himla onödigt att vara elak hela tiden. vi drar ju bara ned varandra. och hur kul är det ? -.- Drar folk ned mig för mycket blir jag arg, blir jag för arg skjuter jag huvvet av dig. jätte kul, VA.


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

att svenskar inte ska få lida misär för att invandrare ska ha det bra.

Trams


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Vart och när.

Corvette_cat:

jag har inte sagt vad jag tycker om dig, så varför ska du öppna munnen ? -.-

Corvette_cat:

Det är så himla onödigt att vara elak hela tiden. vi drar ju bara ned varandra. och hur kul är det ?

aa

Corvette_cat:

Drar folk ned mig för mycket blir jag arg, blir jag för arg skjuter jag huvvet av dig. jätte kul, VA.

Hahaha, ja

panga mitt hövve du 😛


   
SvaraCitera

isola:

Trams

Ja men snälla du. vi tycker ju aldrig lika om någonting... Så jaa, okej, du tycker det är löjligt. jag tycker att det är löjligt att svenskar är arbetslösa medan invandrarna ska få komma och jobba. man vill hitta fler jobb åt invandrarna. ja, men man måste ju hjälpa sig själv först, för att i sin tur kunna hjälpa andra..


   
SvaraCitera

Rösta blått, för illusionen om att nya jobb kommer skapas.

Rösta rött, för illusionen om att något kommer förändras.

Rösta sd, för illusionen om en bättre invandrarpolitik.

Rösta övriga, för illusionen om att din röst betyder något.

Inget test needed, vilken illusion är din illusion? [wink]


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

medan invandrarna ska få komma och jobba.

Den som är bäst lämpad för jobbet ska ha jobbet, oavsett nationalitet.


   
SvaraCitera

värde uppgift:

gör som du alltid gör, gå o krama en tall så mår du mkt bättre

Ska krama mina gröna vänner i skogen i helg. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Inget test needed, vilken illusion är din illusion? [wink]

Gott sagt.

Du bör inte göra ett test och sedan rösta efter det. Läs igenom alla partiprogram istället.

Ja, det är skittråkigt. Men det är din plikt som medborgare i en demokrati.


   
SvaraCitera

isola:

Den som är bäst lämpad för jobbet ska ha jobbet, oavsett nationalitet.

I sverige bor det svenskar. (..och invandrare som söker skydd och hälp) det är vi som bor här. det är väl vi som ska få jobben här. ska vi som bor här vara arbetslös för att dem ska komma och ta jobb ?

vi har jätte dåligt med jobb, och då tar vi in folk som vill jobba ? tycker inte du själv att det låter lite dumt ?


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

vi har jätte dåligt med jobb, och då tar vi in folk som vill jobba ? tycker inte du själv att det låter lite dumt ?

Nej.
Blir jag sjuk vill jag självklart ha den bästa och kunnigaste läkaren, är h*n flykting, infödd svensk eller ifrån Mars skiter jag fullständigt i.


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

vi har jätte dåligt med jobb, och då tar vi in folk som vill jobba ? tycker inte du själv att det låter lite dumt ?

Att det är dåligt med jobb är inte invandringens fel. Antalet jobb är inte statiskt i ett land utan förändras. Krisen beror inte på invandringen.

Högern vill inte ha bort arbetslösheten. De talar om en naturlig arbetslöshet.

Ska du titta på jobbfrågan måste du titta på klassfrågan.


   
SvaraCitera

http://www.axess.se/newspane.aspx?id=8

Inte uppdaterad sen efter EU-valet dock


   
SvaraCitera